![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det går bra att ha dem i kylskåpet
![]() Barbro ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Okidoki!! Jo tacka vet ja kylskåp o mörkt o svalt.
Ja har stella mc cartny, tresor, jean paul gaultter,1881,obsession.... fast kenzo e bäst...finns mycket som luktar gott... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Just nu är det 3 st Ralph Lauren - Blue dagtid på jobbet, Lacoste-Touch of pink på fritiden och Hugo Boss- Deep Red när det är kvälls utgång...
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Har fyra stycken som varvas nu...Dolce&Gabbana "Light blue", Davidoff "cool water", Fcuk "her" och min sommarfavorit Ck one "summer"
![]() ![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag varvar också min Valentino med två andra parfymer. Paris Hiltons Heiress och Tresór. Favoriten är dock Valentinos Rock ´n Rose. Brukar köpa en ny parfym på varje resa så minnena från resan flashar förbi när man sprayar på sig
![]() Tycker det är tråkigt när man hittar en favorit doft och så slutar den tillverkas. Har haft många favoriter genom åren som inte går att få tag på längre och det är ganska svårt att hitta en doft som man känner sig riktigt "hemma" med. Malin, kanske dags att ta en tur till Landvetter igen då?! ![]() Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Cat Delux,Naomi Cambell inhandlades i juni....helt ok.
|
|
|||
|
|||
![]()
Carolina Herrera 212 min absoluta favorit.
Ypsilon |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, jag som hade en nästan orörd 75 ml eau de parfum som jag gav bort i vintras... Tänk om jag hade vetat att du gillade den så mycket!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jeg tror aldri jeg har kjøpt samme duft to ganger. etter en stund merker man jo ikke hva de lukter, eller hva? Ok, har man 60 flasker er vel ikke det noe problem. Akkurat nå bruker jeg Ralph Laurens "Romance" og Cacharels Amor Amor.
Må være inne i en romantisk periode... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag igen har använt samma doft i en evighet - Ralph Laurens Romance - och tänker inte avstå från den heller på läääänge ![]() |
![]() |
|
|