![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade liten affischtub vid hemresa från Braslilien i vintras som fick plats i resväskan men med halvstor ryggsäck som var fullpackad efter tre veckors ö-luffande fungerade det inte vid Greklandsresan.
Hade nog kört fast i tankebanorna när jag skrev mina svar att alla har ryggsäck vid ö-luffning men så är det naturligtvis inte och då väskan är med är Hasses tips säkert bäst eftersom man då har ett större utbud än taxfreebutikens att välja bland. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har alltid lagt mina flaskor i ryggsäcken och inte en enda en har gått sönder. Jag rullar in dem i badhandukar och ser till att det ligger kläder runt om och framför allt att de inte ligger mot någon ytterkant av väskan. Har som sagt alltid funkat klockrent.
|
|
||||
|
||||
![]()
Fast jag får inte plats i min. Med allt som numera måste packas där och en treveckors ö-luff den delen av sommaren när även varmare kläder måste packas ner räcker den inte till.
![]() Visst jag klarar mig utan ouzo köpte bara ett par dl till mig själv resten går till grekiska vänner bosatta i Sverige. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hemligheten är att därhemma packar man ner en hopvikbar väska längst ner i ryggsäcken som man sedan till sin stora glädje hittar när kan sliter och svär över att inte få ned allt inför hemresan
![]() |
![]() |
|
|