![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Sånn bare er det. Vanskelig å få sympati her. Er gaten stengt og ombordstigning ikke tillates, betyr det normalt at man faktisk har møtt frem for sent. Det gjelder for alle, også her hjemme. Man kan like det eller ikke, men må godta reglene om man vil reise med fly, samme hva slags bolag det gjelder. Individuelle hensyn tas sjelden. Forstår at det ble frustrasjon, men neste gang er det bare en ting å gjøre; planera godt om tid for å bli med flighten.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Flög med Lufthansa via Frankfurt i vintras och har aldrig varit med om sämre service. RIKTIGT otrevlig översittarpersonal med noll empati. Och jag reser ganska mycket.
Däremot tror jag att det ofta beror mer på personen man har att göra med än på bolaget ifråga. Vissa klarar av att hantera passagerare på ett snyggt sätt. Andra inte. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Om du kom en minut efter avgångstid så innebär det ju att du faktiskt var minst 21 minuter sen för senare än 20 min före avgång bör ingen komma. Ganska fånigt att skylla på flygbolaget när felet helt och hållet är ditt eget. Bra att kritiska synpunkter tas upp på olika bolag men någon form av saklighet bör väl klagomålen ändå ha.
Eva |
![]() |
|
|