![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Cia menar du Karpathos som ny ö? Och du vill inte åka tillbaka till Fourni? Eller har jag missat nåt?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var jag som läst för snabbt.Har korrat svaret nu
|
|
||||
|
||||
![]()
Cia - det var då ett radikalt förändrat svar. Tack för klargörandet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1. Kythira
2. Delos 3. Anafi |
|
||||
|
||||
![]()
1. Paros
2. Amorgos/Milos lockar för tillfället. 3. Fastlandet kanske? |
|
||||
|
||||
![]()
1) Ios (dräggen förstör ön - utan dem en fantastisk ö) åker aldrig tillbaka
2) Milos (underbar annorlunda natur) 3) Itaka (pga av antikens historia/berättelser) |
|
||||
|
||||
![]()
Värdefullt vetande är ju _varför_ man tycker om/inte tycker om en ö, att bara skriva öarna rakt upp och ner ger ingen vidare info.
![]() Det första jag hörde om Naxos (innan jag själv hade varit dit), av en bekants bekant, var att hon INTE gillade ön. Då jag kom mig för att fråga _varför_ visade det sig att det egentligen var själva båtresan hon inte gillade, ön tyckte hon jättemycket om. Så, det hade varit intressant att få läsa en liten kommentar till var och ens listplaceringar...! ![]() Lena*. |
|
||||
|
||||
![]()
1.Kos
2.Kreta 3.Rhodos |
|
||||
|
||||
![]()
1. Agistri & Egina
![]() 2. Amorgos & Sikinos ![]() 3. Kithera & Asty Palea ![]() Nu fubbade jag och sade två .... ![]() Men det är min ärliga mening. ![]() ![]() Sedan är jag lite nyfiken på Skyros också ... Ja, ärligt talat det finns fler önskemål! ![]() ![]() ![]() Chris ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1. Har ingen.
2. Folegandros. 3. Ikaria |
|
||||
|
||||
![]()
1 Kreta
Vet inte varför. Vill hellre upptäcka andra, mindre öar. 2 Milos Sjukt lockande bilder överallt på internet. Särskilt när man älskar stränder... 3 Kos Näe. Lockar inte av någon orsak. |
|
|||
|
|||
![]()
1. Naxos - fint nok, men føler meg ferdig med den etter å ha vært der én gang.
2. Parga (evt Samos) 3. Kreta |
|
|||
|
|||
![]()
1. Jag har ännu inte varit på någon ö som jag inte vill tillbaka till.
2. Skiathos (ska dit i juli) ![]() 3.kos (jag vill se ön,men det finns så många öar jag vill se först. |
|
||||
|
||||
![]()
1. Kan tänka mig att åka tillbaka till alla öar, men kan välja bort Naxos i den här frågan...
2. Vill gärna åka till små öarna... Alonissos, Agathonissos, Karpathos, Kalymnos m fl.. 3. Dumt svar av mig, men Kreta lockar inte mig så där hett..Men ja, jag vet, jag har säkert helt fel! Lovar att jag ska ta mig dit! |
|
||||
|
||||
![]()
1.
Kos 2. Skiathos 3. Amorgos ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|