Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-24, 23:22
POs avatar
PO PO är inte uppkopplad
Gäst

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Vilken ö? *tidsfördrivtråd*

Det knepiga med sådana här listor är att vi har så olika preferenser, Jag gillar Leros för bla. den goda maten och andra ogillar den för dess historia med politiska sinnessjukhus. Naxos och Kreta är så bra och mångsidiga att de överfylls av turister och då vantrivs jag.. osv.

Jag tror man måste speca mera typ: Var finns den bästa tsatzikin, stranden eller musiken?

//PO
Svara med citat
Gammal 2007-07-24, 23:26
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av PO Visa inlägg
Jag tror man måste speca mera typ: Var finns den bästa tsatzikin, stranden eller musiken?
Då måste man ju tänka. Jag tänkte mer om ett slött tidsfördriv i regnet.

Fast det du skriver skulle också vara en kul trefrågorstråd
Svara med citat
Gammal 2007-07-24, 23:26
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Gör det något att vi har olika preferenser då? Man kan väl respektera varandras olika preferenser och se det hela för vad det är, en ganska meningslös lista men ändå en kul grej om man råkar vara på det humöret!

Och förresten så har vi ju olika preferenser för allting, även för hur en bra tzatziki är! För att inte tala om stränder och musik.. Så inte vet jag om jag tror att det skulle bli mindre knepigt.
Svara med citat
Gammal 2007-07-24, 23:33
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Jeg er enig med Elisabeth. For meg betyr ikke strendene et dugg, (bortsett fra som ren naturopplevelse da) jeg bader kanskje et par ganger på høsten, og sjelden på våren. Benkene man kan sitte å lese på ved stranden er viktigere for meg. Ikke er jeg spesielt musikalsk heller. så da er det maten igjen, og selv om den er viktig, har den aldri vært noe argument når det gjelder å vurdere hvilken øy man har likt eller mislikt.

Jeg synes totalopplevelsen av det enkelte sted, og hva de forskjellige legger vekt på som elementer i dennee, er det mest interessante å få vite mer om.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:09.