![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Sunny's Amorgostråd har det vært skrevet om å "sjanse" på å ta Blue Star til Pireus, med ankomst kl 15, og videre hjem fra Athen noen timer senere.
Vi h a r/hadde(?) tenkt å t a denne "sjansen" når vi reiser hjem etter Juliferien vår, s e l v om vi har litt mindre margin enn Sunny til flyet hjem ![]() Fordi vi hittil har hatt så god erfaring med at Blue Star holder tiden/ er i rute, har jeg tenkt at 3 1/2 time er "god" tid, når vi tar taxi fra Pireus til Flyplassen ![]() - det jeg selvsagt hadde tenkt å følge med på er varsel om STERK vind, og om det skulle "dukke opp" en streik! Så kjære Kalimeravenner med erfaring ![]() ![]() Grunnen til at jeg spør er at vi kom med Blue Star til Tilos ca 2 1/2 t i m e forsinket nå i ferien ![]() - det k u n n e være et unntak, men så snakket vi med noen på Tilos som sa at hver gang de skulle dit, brukte de å vente 2 - 3 timer på på Blue Star på Rhodos ![]() - så n å er jeg blitt usikker ![]() Vi er veldig glad i Athen vi, men har ikke noe ønske om en julidag der ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|