![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det skall bli roligt och kunna lära sig mer av olika blommor och växter
![]() Jag brukar ta massor med bilder av olika blommor och när folk frågar vad dom heter så känner man sig lite dum ![]() Man kan ju inte svara hibiskus och bouganvilla till allt ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Ja detta var en mycket bra idé! Tack den som kom på den
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då kan du ju tacka Janne
![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Uansett hvem som kom på ideen - det er god!
![]() Thalassa |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fantastisk idé.
Hilsen Susie |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack till den som på detta i allafall ![]() Man kanske skulle ha en gissningslek om vem det var ![]() Då vet jag vem jag skulle gissa på ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Janne, du hade ju massa roliga åsnetävlingar och annat förut. Kan inte du komma på något bra som vi kan roa oss med ![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och fråga: När är den tagen? Hur är den tagen? Var är den tagen? Om fler svarar rätt på dessa tre frågor finns det en utslagsfråga: Varför togs denna bild? Första pris är en elvisp. Var det något sådant du tänkt dig Riitta? ![]() Skojar bara, jag har några tävlingar på gång, saknar bara lite tid just nu... Janne PS. Kan någon gissa? Bilden är inte manipulerad. |
|
||||
|
||||
![]()
Jättebra tävling
![]() Den har du tagit på Skopelos för två veckor sedan med din fina digitalkamera ![]() Du stod ca 2 meter från plankan och tyckte att nu blir det en kanonbild ![]() Skicka elvispen ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tog den här tävlingen på fullt allvar
![]() Den är tagen utanför Korali Restaurant på Agnondas beach, Skopelos. Det vill säga där TRÄDET står! Men genom vad??? Ser inga hål i tavernans "mur"... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var Skopelos rätt
![]() ![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eller kolla här. Du ser TRÄDET framför tavernan och den här bilden är därifrån. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Skjutet med grova hagel av någon lokalpatriot som inte gillar turister ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|