![]() |
Kalimeras botaniska trädgård
Det skall bli roligt och kunna lära sig mer av olika blommor och växter:)
Jag brukar ta massor med bilder av olika blommor och när folk frågar vad dom heter så känner man sig lite dum:o Man kan ju inte svara hibiskus och bouganvilla till allt:D Riitta |
Sv: Kalimeras botaniska trädgård
Citat:
Mvh Janérik |
Ja detta var en mycket bra idé! Tack den som kom på den :)
|
Då kan du ju tacka Janne:)
Riitta |
Citat:
|
Uansett hvem som kom på ideen - det er god! :)
Thalassa |
Citat:
|
Fantastisk idé.
Hilsen Susie |
Citat:
Tack till den som på detta i allafall:) Man kanske skulle ha en gissningslek om vem det var:cool: Då vet jag vem jag skulle gissa på:rolleyes: Riitta |
Citat:
|
Citat:
Janne, du hade ju massa roliga åsnetävlingar och annat förut. Kan inte du komma på något bra som vi kan roa oss medAng_elx :rolleyes: Riitta |
Citat:
http://www.kalimera.nu/jpg/var.jpg Och fråga: När är den tagen? Hur är den tagen? Var är den tagen? Om fler svarar rätt på dessa tre frågor finns det en utslagsfråga: Varför togs denna bild? Första pris är en elvisp. Var det något sådant du tänkt dig Riitta? flabb_flab Skojar bara, jag har några tävlingar på gång, saknar bara lite tid just nu... Janne PS. Kan någon gissa? Bilden är inte manipulerad. |
Jättebra tävling:D
Den har du tagit på Skopelos för två veckor sedan med din fina digitalkamera:D Du stod ca 2 meter från plankan och tyckte att nu blir det en kanonbild:D Skicka elvispen_B-anana Riitta;) |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Tog den här tävlingen på fullt allvar ;) så nu har jag lokaliserat bilden!
Den är tagen utanför Korali Restaurant på Agnondas beach, Skopelos. Det vill säga där TRÄDET står! Men genom vad??? Ser inga hål i tavernans "mur"... :rolleyes: |
Var Skopelos rätt:eek: :D . Jag bara drog till med någon av öarna som jag trodde Janne besökte:D
Riitta |
Citat:
Eller kolla här. Du ser TRÄDET framför tavernan och den här bilden är därifrån. |
Citat:
Skjutet med grova hagel av någon lokalpatriot som inte gillar turister:confused::D bye_bye Tommy |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:27. |