![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ønsker dere a l l e en kjempekoselig fest på lørdag
![]() ![]() ![]() - skulle g j e r n e ha vært der, men ... Vår tur ned svenskekysten og til Danmark blir i begynnelsen av juli og d a arr. det vel ingen treff noe sted, men et l i t e Kalimeratreff skal det bli likevel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det bådar gott inför Helsingörturen! Vi ser fram emot en härlig vårdag i Danmark.
Och sen blir det naturligtvis en JÄTTETREVLIG kväll på Eros, för vi Kalimeror är ju så pigga och glada allihop, eller hur? ![]() ![]() Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Janne!
Ja starta gärna ny tråd om 10-årsfest i höst/vinter...Goda viner måste ju mogna s a s ![]() Du och Camilla behöver nog inte planera så mycket för festen..Ni behöver bara vara med! ![]() Jag tror att det är många runt Sthlm som har pejl på lokaler att hyra.Ev underhållning , ev lotterir mm kan ju alla som INTE bor så nära hjälpa till med.. Vi gjorde ju så i Malmö 2002 att alla som var i Grekland köpte med en liten sak som skänktes som pris till ett lotteri....och jag tror bestämt att ALLA vann något! Idéer har vi många, men som sagt starta gärna en tråd! Fast det blir väl mer en vinterfest/vårfest eftersom Ni väl är borta nov ut..? Lissi - som älskar att gå på fest! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() O m dere e r ledige, og det passer, hilser vi jo gjerne på ![]() Vanligvis tar vi ferje Helsingborg/ør, men en svipp lenger syd og den "nye" fine brua over til Sjælland er jo et godt alternativ. ![]() Senast redigerad av kari den 2007-05-03 klockan 16:43. |
|
||||
|
||||
![]()
Vill också passa på att önska alla en riktigt trevlig middag i Lund på lördag! Ni som ska över till Danmark en sväng, tänk på att vi har helgdag här i morgon, fredag, så om ni ska handla är lördag en bättre dag!
Vi kommer inte till Lund den här gången heller, men gläder oss till att få besök här, ses i Grekland, Sverige/Stockholm.... - skulle vara bra att pricka in ett datum i almanackan för den stora festen redan nu. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Citat:
Vi kommer också jag och min man vi har inte ringt än till Eros taverna men vi ska göra detta nu..bara hoppas det är inte för sent.. vi ses ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg kommer desværre ikke til Lund i morgen... Noget kom i vejen. Jeg håber, at alle får en trevelig kvel. Måske ses vi næste gang.
Mette |
|
||||
|
||||
![]()
Nefeli: Trevligt att ses imorgon, men ring nu direkt till EROS på tfn: 046 - 211 28 85
![]() Mette: Synd du inte kan komma denna gång, men kanske ses vi i november då nästa träff går av stapeln ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zanet, jeg har ikke tilmeldt mig, så der er ingen problem ... Kanske vi ses i november
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har vi bestämt någon tid?
|
|
||||
|
||||
![]()
Oh Mette jag förstår det är inte lätt.. Men kanske vi ses i November som du skriver !
Vi ringde till Eros inga problem. !!! Vi ses ! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att någonstans tillbaks i tråden var det tal om 18 - 19-snåret.
Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har nog träffats vid 18-19-snåret de andra gångerna och om jag inte har helt fel brukar vi ta bussen som går 18.17 och då är vi lagom framme vid 18.45
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ska bli jätteroligt att träffa alla! Det enda jag oroar mig för är hur allvarlig min namnalzheimer kommer att bli bland alla nya ansikten
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Helén och Roger. Ledtråd; något annorlunda dialekt än er andra skulle jag tro. Lissi hur är det med din dialekt, skånska/stockholmska? Fast å andra sidan, dig har vi sett på kort. Elisabet- känner man igen dig på dialekten? Carina - samma fråga till dig. //Helén- som snart skall packa, för mycket tidig avfärd. |
|
||||
|
||||
![]()
Två namnskyltar till
![]() ![]() Lena från Athen Grekland och Ulf från Norrland.... Ulf förstår alla dialketer tror jag , inga problem med danska heller...Jag är mycket avundsjuk på honom Med det hör till eftersom jag inte är född här... men avundsjuk är jag ändå…. / Lena (nefeli hetter min dotter..) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|