![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo jag misstänkte nog att några skulle misstycka, särskillt flygande personal men så är det med roliga historier, de tenderar alltid att gå ut över någon. Jag skrattade mig i alla fall ½-fördärvad.
//PO ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo jag kan också tycka att likheterna med "flygvärdinneinstruktionerna "på flyget kan vara träffande, men när det är så mycket terror i världen och detta med kapningar alltid ligger på lur nånstans i bakhuvudet när man flyger så känns det ändå osmakligt!
Det är ämnet för skämtet jag inte gillar... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag köper din åsikt helt.
Fundering: Om man inte kan skojja om eländet har väl terroristerna vunnit en poäng? //PO ![]() Senast redigerad av PO den 2007-07-12 klockan 13:02. Anledning: Fundering |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket snyggt jobbat
![]() Det där är MYCKET bättre än "DU HAR INGEN HUMOR" som så lätt dyker upp i såna här sammanhang. Olika människor har olika humor, bara. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är igen motto-människa (och ingen favvo-människa heller) men om jag hade haft ett livsmotto så skulle det vara:
"det finns inget som är så allvarligt att det inte går att skämta om, det finns inget som är så skojigt att det inte går att vara allvarlig om" |
|
||||
|
||||
![]()
PO- Min första reaktion var, nej, men stackars människor, läste inte rubriken innan jag startade filmen, i slutet drog jag dock lite på smilbanden, men nåot gjorde att det riktiga skrattet fastnade någonstans på vägen, kanske har jag min kommande resa för nära inpå och jag är livrädd för flygkapningar.
Hu, Barbro vilken skräckresa, det är nog det värsta jag kan tänka mig skulle kunna inträffa under en flygning, att planet blir kapat. Är det inte underligt att de tre fick flyga med till Sverige? // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Barbro, som om en dryg månad ska upp i luften igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha ha den var bra!
![]() Lite humor måste man ha annars skulle livet bara bli såååå tråååkigt! ![]() //Kerstin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Barbro: SÅ otäck resa ni hade..Det är väl detta som alltid spökar när man flyger....Jag har varit med om en gång att alla fick lämna planet efter ombordstigning och gå av och peka ut sitt eget bagage...det stämde inte med incheckning mm När alla gjort detta så fanns EN väska kvar som ingen ville kännas vid!...Sent omsider kom vi iväg, utan denna väska ombord men det var ingen trevlig resa.... Nä det är mindre och mindre kul att flyga! Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|