![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
"... nordmenn forbinder Sverige med billig kjøtt, dalahest, Volvo, IKEA, kjøttboller og kongefamilien.
Svenskene er ikke så oppdatert på det norske og forbinder landet først og fremst med 17. mai og lusekofter. Svenskene tror alle nordmenn er glade i å gå tur, vinter som sommer. Ola nordmann har rød topplue, lusekofte og ryggsekk. Nordmenn opplever Medelsvensson som høytideligere, stivere og gjerrigere enn oss." Fra denne artikkelen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() att norrmänn var bäst på att ta sig fram i djungeln. Orkade mest och klagade minst. Svenskarna var mycket svårare och det var bara folk från norra Sverige som liknade norrmännen. Detta sas en kväll vid lägerelden när vi berättade sagor för varandra men jag tror nog att de var ganska uppriktiga. Nu är det ju ett ganska selekterat urval som ger sig på den avancerade djungelturen oavsett vilket land de kommer ifrån. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg også!
Selv om jeg aldri har vært på fottur i fjellet, og ikke hatt ski på bena siden jeg var 16. Asfaltjungel og myke strender er mer min greie. Jeg kan umulig være norsk ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|