![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack för det nya ordet "pludd"... ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eehhhh...... Nä, jag tror inte jag ska svara på det.... ![]() ![]() Peter ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja den gamle med breda band. Den nya med smala band kom först några år senare.
Citat:
![]() Men det är historia. nu kan vi spela in på Hårddisk i stället. Säkrare och bättre kvalitet... ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det är bra mysigt med katter... Och andra djur... För mig hade livet varit tomt utan dem... Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() birgitta som nästan aldrig är ironisk ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är i o f s en motiverad fråga. Men diskarna i en inspelningsbar DVD brukar ligga på 160 Gb och uppåt. Så det dröjer nog ett tag till innan de utrustas med helt fasta minnen. Det är för dyrt fortfarande med så mycket fast minne jämfört med en disk. Men den dagen kommer säkert. Och då slipper vi ännu en rörlig del som kan gå sönder.
Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Greklandsfrälst och kattälskare verkar gå hand i hand.
birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Naturligtvis!
![]() ![]() ![]() Och så är det ju de två här som sitter ute på den inglasada balkongen och håller koll på grannarna... Liiidingö... Käkar ni fortfarande biskviiiier och dricker vitt viiiin....? ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Du glömde "ske- och s-ljuden" ![]() birgitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har ni märkt vilken rea det är på platt-tv?
![]() Samma sak med lap top, ingen verka gilla Vista och alla lap tops har Vista. Ska jag propsa på XP och verka hedenhös eller ska jag chansa att just min Vista fungerar. De flesta säger också att HP är bäst och jag har köpt alla min andra datorer på Dell. Vilken prestanda ska jag köpa ![]() ![]() birgitta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|