![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jo, Adonis är helt OK!
|
|
||||
|
||||
![]()
Adonis HAR faktiskt fått Internet nu så det skulle gärna gå att boka via e-mail också.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Marianne, och ni andra som bott på Adonis.
Vilken gata ligger Adonis på och vad brukar ett rum kosta i slutet på juni? Är det någon som har deras e-postadress? //Matte |
|
||||
|
||||
![]()
Adonis ligger på Kodrou 3 i Plaka.
Förra året kostade ett dubbelrum 86 euro 1/5-31/10. Stannade man minst 3 nätter blev priset 82 pr. natt. Priset kan ha gått upp 5-10% i år, tror jag, men jag vet inte precis. Senast redigerad av inkfish den 2007-04-08 klockan 18:35. Anledning: webadress borttagen |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg kan anbefale Hotel Economy.
Ikke noe luksus, men helt ok. Flott takterrasse med utsikt mot Plaka og Akropolis. Ligger i gangavstand fra Plaka og Akropolis, vi går ihvertfall.... ![]() Ellers så har vi brukt Hotel Attallos, det er også et ok hotell. Senast redigerad av inkfish den 2007-04-09 klockan 11:49. Anledning: länk borttagen (se reglerna i FAQ) |
|
||||
|
||||
![]()
Sambon och jag har bott ett par nätter på Hotel Achilleas, 21 Lekka Street, Aten, i Maj månad 1999. Hotellet var OK då.
Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den som inte hittar e-mail adressen till Adonis på Google kan kontakta mig på PM.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu över påsk bodde vi på Hotel Cecil på Athinas precis vid Monastiraki och Psirri. Där bor jag gärna igen och kan rekommendera det.
Lina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|