![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ett annat tips på boende är Ibis hotel fast det Carina rekommenderar är så mycket mysigare. Scandic finns ju också men det ligger långt från EROS. Det finns ett vandrarhem i tågvagnar vid centralen, men jag vet inte hur där är..Gå in på STF och sök i så fall. Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
! Det fanns mycket konstigt klientel där, men hon kanske bara otur med tillfälle. . Abi
|
|
|
|||
|
|||
|
Det låter ju inte kul! Det finns flera SMÅ hotell i centrala Lund...Det går nog att hitta på nätet. Jag känner så dåligt till hotel här.
Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan ni inte ta 12:e maj, då kan jag också komma.
birgitta |
|
|
||||
|
||||
|
Jag och tre till kommer oxå!
Moster PS. Tusen tack Zanét för din hjälp
|
|
|
||||
|
||||
Tack, det var så lite så och det är ju det vi kalimeraner är till för Då har jag i nuläget anmält oss själv förstås + 4 kalimeraner + 2 hedersgäster - om de är i bra trim den dagen vill säga... //Zanét
|
|
|
||||
|
||||
|
Hedergästerna Bozze och Gurra kommer att vara vältrimmade det kan jag lova
MVH Yeasou
|
|
|
|||
|
|||
|
..och nu har jag anmält mig, Claes, Carina och Percy! Vi verkar bli MÅNGA!!
Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Och vi har oxå bokat !
Tom & Bodil |
|
|
||||
|
||||
|
Tack för det! Vad kul det ska bli!
Carina |
|
|
||||
|
||||
|
Och nu är vi också anmälda, två personer, jag och min man, jag skall bara boka boendet också.
// Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det blir ju rena släktträffen då jag ikväll hörde att Bozze och Gurras kusin Brüko ev också dyker upp Vad jag kan se så här långt är vi redan 14 st som anmält oss //Zanét
|
|
|
||||
|
||||
|
+ två st då för jag ringde och anmälde oss alldeles nyss
!Celbe x 2 |
|
|
||||
|
||||
|
Och nu har jag äntligen bokat nya Skåne-biljetter, men att boka bord överlåter jag till Cia
Det ska verkligen bli jätteroligt att få träffa så många nya kalimeraner! Hoppas jag förstår vad ni säger
|
|
|
|||
|
|||
|
Så härligt kul att vi blir så många...och förstår vi inte varandra Elisabet så får vi väl prata grekiska
Lissi - som packar! |
|
|
||||
|
||||
|
Er okay med en dansk?
|
|
|
||||
|
||||
|
Det är klart att det är OK med danskar.
Moster
|
|
|
||||
|
||||
|
Neeej då måste jag ha tolk
Fast det blir jättetrevligt att träffa dig Mette Verkligen roligt om du kommer!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Fast den 5 maj blir det säkert inga bekymmer med språken, hela restaurangen kommer ju att vara full av tolkar Moster
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|