![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitter lugnt!
Har bara betalat in anmälningsavgiften än Resten ska betalas i sommar… Pia |
|
|
||||
|
||||
|
Har tvekat och velat. Men så hittade jag perfekta biljetter till Athen från Göteborg och nu får det bära eller brista. Bokat den 20.9 - hem den 13.10. Bra pris tycker vi, lite drygt 9 000 kr för oss båda med avbokningsförsäkring. Så nu är det bara att hoppas att inte hela världen står i lågor i september.
Kerstin
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag har två resor inbokade - i närtid.
Birgitta |
|
|
||||
|
||||
|
Birgitta, hoppas du delar med dig på Kalimera om dina resor. Det ser vi fram emot.
Är det Amorgos som lockar? Kerstin |
|
|
||||
|
||||
|
Vår resa kvarstår och vi planerar att åka. Men, vem vet vad som händer? Cypern attackerades ju för att britterna upplåtit flygbasen Akrotiri till amerikanska flygvapnet.
Tänker på jänkarnas hangarfartyg Gerald Ford, som la till vid marinbasen i Souda på Kreta. ![]() Bara det skulle ju kunna göra Grekland till ett presumtivt mål att attackera... ![]() /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Innan jag åker till Kreta ska jag göra en liten resumee av januariresans viktigaste händelse. Dessutom ska jag beskriva några händelser tillsammans med Arne, som beskriver varför varför jag alltid hade så roligt och även så dråpligt med honom. Birgitta |
|
|
||||
|
||||
|
Ytterligare en iransk missil nedskjuten över Österlandet, som nu skickar militärt stöd till den österländska delen av Cypern. Samtidigt meddelar Grekland att de också bistår Grekcyprioterna med militärt stöd.. Vet inte om jag gillar den häringa eskaleringen...
![]() /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
..Men har det inte blåst över inom någon vecka?
//Conny
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
/ Anne
|
![]() |