![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Nej det har jag inte. Det enda besöket på Korfu var för 17 år sedan och då bara ett par timmar inne i stora stan Kerkyra. /Hasse
|
|
|
||||
|
||||
|
Har läst igenom denna tråd, och måste säga att det känns som om jag saknar ord. Vuxna människor får väl ta konsekvenserna av sina ord och beslut. Men, de ska inte försöka lägga över det på Janne! Att göra ett statement av att gå ur en sight, ja, frågor på det? Jag hoppas verkligen att Janne fortsätter orka driva Kalimera, som gett oss så mycket genom åren. Sen hoppas jag också att det kan stabilisera sig så att han åter kan släppa in ny medlemmar, det behöver vi. Att det ska vara så dj..la skoj att sabotera för en eldsjäl
. Trevlig helg på oss alla
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi har för ett antal år sedan bevistat Ag Gordis. Byn har bra bussförbindelser med Corfu Town. Vi bodde på Ireni Hotel, den övre delen. Strax ovanför fanns en pool som var tillgänglig för Irenis gäster. I själva byn är det alls icke så kuperat, och såväl stränder som tavernor hålla god klass.
Arne |
|
|
|||
|
|||
|
Tack
Efter 14 resor som jag bestämt (Samos, Lesbos, Thassos) ville min syster som jag reser med plötsligt bestämma. Vilka krav hon ställer Hon var på Korfu på 70-talet och vill tillbaka. Vi ska bo på Romantic palace (!!!) vid havet. Varför inte prova?
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|