![]() |
|
||||
|
||||
![]()
YES
![]() - da er billige flybilletter booket og planleggingen for Hellastur nr 2 i år igang! En av mange "kombinasjoner" vi har tenkt på lenge skal bli virkelighet ![]() Vi flyr med Norwegian til Athen, kommer dit på ettermiddagen og skal videre med buss, første reisemål er NAFPAKTOS ![]() Fordi vi tidligere kun har reist (fra Athen) mot Nafplio og Tripoli/Kalamata, tar vi en overnatting i Korinth denne gangen, den "nye" strekningen videre til Nafpaktos vil vi se i dagslys ![]() En natt i Korinth og tre (foreløpig?) i Nafpaktos er booket, turen skal fortsette mot Patra/Killini, hvor mye tid vi bruker i det området /på Peloponnese har vi ikke bestemt ![]() Det kan bli et besøk på Itahaca og? - men helt sikkert er det at vi skal til KEFALONIA og være noen, evt mange?, dager der! - for vi flyr hjem med Norwegian derfra ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till bokningen kari!
Och det där med billiga biljetter gillar jag, Smålänning som jag eee ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt. Grattis!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Kari!!
![]() Det är väl det enda trista när man har bokat alla årets resor, att man inte kan boka fler ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Visst är det skönt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Takk ![]() Citat:
![]() - en liten uke i løpet av sensommeren kan det fortsatt bli, vil så gjerne reise på en "Jentetur" med barnebarna før skolestart , så om jeg finner en riktig billig... ![]() - og om d e har tid ![]() ![]() Lissi, når året er fullbooket, tilbudene kommer og bookefingren klør, kan man evt starte på neste år .... ![]() ![]() D e t er det ![]() Citat:
- nå har jeg gått på AFP snart 5 år og blir riktig pensjonist i løpet av våren ![]() Mens jeg jobbet la jeg ned et stort arbeid i å få mest mulig ut av feriedagene, skjøtte på med avsparerings/turnusdager, og valgte uker med "røde dager" om våren, for å kunne tilbringe mest mulig tid i Hellas ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nafpaktos måste jag kolla på google maps för att veta var det är.
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till bokningen, och grattis till mig, för då får jag kanske veta mer om Nafpaktos, som jag vet väldigt lite om, men har sett många fina bilder från.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|