![]() |
BOOKET... igjen... !
YES :)
- da er billige flybilletter booket og planleggingen for Hellastur nr 2 i år igang! En av mange "kombinasjoner" vi har tenkt på lenge skal bli virkelighetfb_gilla Vi flyr med Norwegian til Athen, kommer dit på ettermiddagen og skal videre med buss, første reisemål er NAFPAKTOS :) Fordi vi tidligere kun har reist (fra Athen) mot Nafplio og Tripoli/Kalamata, tar vi en overnatting i Korinth denne gangen, den "nye" strekningen videre til Nafpaktos vil vi se i dagslys :D En natt i Korinth og tre (foreløpig?) i Nafpaktos er booket, turen skal fortsette mot Patra/Killini, hvor mye tid vi bruker i det området /på Peloponnese har vi ikke bestemt :confused: Det kan bli et besøk på Itahaca og? - men helt sikkert er det at vi skal til KEFALONIA og være noen, evt mange?, dager der! - for vi flyr hjem med Norwegian derfra :) |
Sv: BOOKET... igjen... !
Grattis till bokningen kari!
Och det där med billiga biljetter gillar jag, Smålänning som jag eee _B-anana |
Låter härligt. Grattis! klapp_klap
/ Anne :) |
Härligt Kari!!klapp_klap
Det är väl det enda trista när man har bokat alla årets resor, att man inte kan boka fler :D:D Lissi |
Visst är det skönt._B-anana
|
Citat:
:confused: Exakt, Lissi... :o ...har bara några dagar kvar att "spela på" nu under 2016!! bye_bye |
Citat:
Citat:
Citat:
- en liten uke i løpet av sensommeren kan det fortsatt bli, vil så gjerne reise på en "Jentetur" med barnebarna før skolestart , så om jeg finner en riktig billig... ;) - og om d e har tid :confused: - nytt for meg med store barnebarn som vil skaffe seg sommerjobb :) Lissi, når året er fullbooket, tilbudene kommer og bookefingren klør, kan man evt starte på neste år ....;) :rolleyes: Citat:
Citat:
- nå har jeg gått på AFP snart 5 år og blir riktig pensjonist i løpet av våren:) Mens jeg jobbet la jeg ned et stort arbeid i å få mest mulig ut av feriedagene, skjøtte på med avsparerings/turnusdager, og valgte uker med "røde dager" om våren, for å kunne tilbringe mest mulig tid i Hellas:D |
Nafpaktos måste jag kolla på google maps för att veta var det är. flabb_flab Låter riktigt spännande! Hoppas du hinner berätta sen hur det var, Kari, det är ett område som det inte diskuteras om här på Kalimera. fb_gilla
/ Anne :) |
Citat:
Lissi |
Citat:
|
Citat:
|
Citat: