Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resa till Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=22)
-   -   BOOKET... igjen... ! (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=39735)

kari 2016-02-19 12:47

BOOKET... igjen... !

YES :)
- da er billige flybilletter booket og planleggingen for Hellastur nr 2 i år igang!
En av mange "kombinasjoner" vi har tenkt på lenge skal bli virkelighetfb_gilla

Vi flyr med Norwegian til Athen, kommer dit på ettermiddagen og skal videre med buss, første reisemål er NAFPAKTOS :)

Fordi vi tidligere kun har reist (fra Athen) mot Nafplio og Tripoli/Kalamata, tar vi en overnatting i Korinth denne gangen, den "nye" strekningen videre til Nafpaktos vil vi se i dagslys :D

En natt i Korinth og tre (foreløpig?) i Nafpaktos er booket, turen skal fortsette mot Patra/Killini, hvor mye tid vi bruker i det området /på Peloponnese har vi ikke bestemt :confused:

Det kan bli et besøk på Itahaca og?
- men helt sikkert er det at vi skal til KEFALONIA og være noen, evt mange?, dager der!
- for vi flyr hjem med Norwegian derfra :)

Kajja 2016-02-19 13:15

Sv: BOOKET... igjen... !

Grattis till bokningen kari!
Och det där med billiga biljetter gillar jag, Smålänning som jag eee _B-anana

Alala 2016-02-19 15:20

Låter härligt. Grattis! klapp_klap

/ Anne :)

Lissi 2016-02-19 16:15

Härligt Kari!!klapp_klap

Det är väl det enda trista när man har bokat alla årets resor, att man inte kan boka fler :D:D

Lissi

Athanasia 2016-02-19 19:29

Visst är det skönt._B-anana

Maggy 2016-02-19 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 382200)
Härligt Kari!!klapp_klap

Det är väl det enda trista när man har bokat alla årets resor, att man inte kan boka fler :D:D

Lissi

:confused: Exakt, Lissi... :o ...har bara några dagar kvar att "spela på" nu under 2016!! bye_bye

kari 2016-02-19 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av Kajja (Inlägg 382191)
Grattis till bokningen kari!
Och det där med billiga biljetter gillar jag, Smålänning som jag eee _B-anana

Takk, Kajja :) - og billige billetter vil vi vel gjerne ha, om vi er "Smålendinger" eller ikke :D

Citat:

Ursprungligen postat av Alala (Inlägg 382199)
Låter härligt. Grattis! klapp_klap

Takk :D

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 382200)
Härligt Kari!!klapp_klap
Lissi

Herlig, ja :D
- en liten uke i løpet av sensommeren kan det fortsatt bli, vil så gjerne reise på en "Jentetur" med barnebarna før skolestart , så om jeg finner en riktig billig... ;)
- og om d e har tid :confused: - nytt for meg med store barnebarn som vil skaffe seg sommerjobb :)

Lissi, når året er fullbooket, tilbudene kommer og bookefingren klør, kan man evt starte på neste år ....;) :rolleyes:

Citat:

Ursprungligen postat av Athanasia (Inlägg 382204)
Visst är det skönt._B-anana

D e t er det :D

Citat:

Ursprungligen postat av Maggy (Inlägg 382205)
:confused: Exakt, Lissi... :o ...har bara några dagar kvar att "spela på" nu under 2016!! bye_bye

Det er verre å få "kabalen til å gå opp når man er i jobb ja !
- nå har jeg gått på AFP snart 5 år og blir riktig pensjonist i løpet av våren:)

Mens jeg jobbet la jeg ned et stort arbeid i å få mest mulig ut av feriedagene,
skjøtte på med avsparerings/turnusdager, og valgte uker med "røde dager" om våren, for å kunne tilbringe mest mulig tid i Hellas:D

Alala 2016-02-20 08:03

Nafpaktos måste jag kolla på google maps för att veta var det är. flabb_flab Låter riktigt spännande! Hoppas du hinner berätta sen hur det var, Kari, det är ett område som det inte diskuteras om här på Kalimera. fb_gilla

Lissi 2016-02-20 08:26

Citat:

Ursprungligen postat av kari (Inlägg 382210)
[COLOR="Blue"

Lissi, når året er fullbooket, tilbudene kommer og bookefingren klør, kan man evt starte på neste år ....;) :rolleyes:[/COLOR]
[/COLOR]

Det har vi redan gjort! :D Teneriffa 2 veckor I början av jan 2017!
Lissi

kari 2016-02-20 09:12

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 382219)
Det har vi redan gjort! :D Teneriffa 2 veckor I början av jan 2017!
Lissi

Ja, visst har du :D

Kalimera 2016-02-20 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av kari (Inlägg 382188)
første reisemål er NAFPAKTOS

Grattis till bokningen, och grattis till mig, för då får jag kanske veta mer om Nafpaktos, som jag vet väldigt lite om, men har sett många fina bilder från. klapp_klap

kari 2016-02-20 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 382234)
Grattis till bokningen, och grattis till mig, för då får jag kanske veta mer om Nafpaktos, som jag vet väldigt lite om, men har sett många fina bilder från. klapp_klap

fb_gilla

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:58.