|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: BOOKET... igjen... ! 

Låter härligt. Grattis!   / Anne   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Härligt Kari!!  Det är väl det enda trista när man har bokat alla årets resor, att man inte kan boka fler   Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||

Visst är det skönt.   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: BOOKET... igjen... ! Citat: 
  Exakt, Lissi...  ...har bara några dagar kvar att "spela på" nu under 2016!!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  - og billige billetter vil vi vel gjerne ha, om vi er "Smålendinger" eller ikke  Takk  Citat: 
  - en liten uke i løpet av sensommeren kan det fortsatt bli, vil så gjerne reise på en "Jentetur" med barnebarna før skolestart , så om jeg finner en riktig billig...  - og om d e har tid  - nytt for meg med store barnebarn som vil skaffe seg sommerjobb  Lissi, når året er fullbooket, tilbudene kommer og bookefingren klør, kan man evt starte på neste år ....    D e t er det  Citat: 
 - nå har jeg gått på AFP snart 5 år og blir riktig pensjonist i løpet av våren  Mens jeg jobbet la jeg ned et stort arbeid i å få mest mulig ut av feriedagene, skjøtte på med avsparerings/turnusdager, og valgte uker med "røde dager" om våren, for å kunne tilbringe mest mulig tid i Hellas  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Nafpaktos måste jag kolla på google maps för att veta var det är.   Låter riktigt spännande! Hoppas du hinner berätta sen hur det var, Kari, det är ett område som det inte diskuteras om här på Kalimera.   / Anne   | 
| 

| |||
| 
 | |||
  Teneriffa 2 veckor I början av jan 2017! Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
   |