![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Anneli vad heter boendet som ligger tvärs över gatan från Parthenon Rooms. Det såg så fint ut och jag har för mig det var ungefär samma pris?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hotell Diana heter det och är bra,dottern med make bodde där i somras,i augusti för 40€.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag bokat 4 nätter Ap. Xenios Zeus 12-16 mars. Jag avbokade Parthenon Rooms.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir nog jättebra. De extra slantarna är nog väldigt välplacerade i detta fall.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag bodde i rum 14, och såg denna soluppgång på morgnarna.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den utsikten är ju värd 40 euro bara den!
![]() Lissi - från ett soligt Tinos ! |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut. Det var så häftigt att se soluppgången från Koroni och solnedgången från Kardamili, som ju ligger mittemot.
|
|
||||
|
||||
![]()
En matlagnings serie i olika miljöer i skai.Just i denna avsnitt på Peloponnesos,Messinia,underbara vyer från Koroni,Karamyli mm....i första halvan av filmen
![]() http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65889 Klicka på länken och när den öppnas ser du strax under bilden till höger en kolumn välj där ett avsnitt,i det här fallet 15/11 2015! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tips! Ska kolla när jag får mer tid.
|
|
||||
|
||||
![]()
God morgon! Lite härlig Greklandskänsla mitt i kalla vintern
![]() [IMG] ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Underbar bild! Ser fram emot Koroni i mars!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Virkelig et lengtebilde, anneli
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Även fast jag ska till Lanzarote nästa fredag. Men det är ju inte riktigt samma sak! ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst ser det ut som sommar
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojdå, är du där eller i Sverige?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi är i Sverige just nu och här är det ju verkligen kyla,men det är ju vinter!
Det är snö i Tripoli och Sparta och utanför Kalamata hade de snöat också.Bara runt 7-10 grader har det varit på dagarna men ser ut nu att bli varmare igen ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|