![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det ser trevligt ut! Det ska bli spännande att se hur mycket som är öppet i november, men jag tror nog att det är många som bor året runt och då finns ju tavernor och caféer.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Lelás ska jag absolut testa!
|
|
||||
|
||||
![]()
Gjør det
![]() Citat:
Men om de fortsatt har Stolpes bøker, og i tilfelle hvilke(n) vet jeg ikke ![]() F i n e Kardamilibilder, anneli ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det skal komme flere bilder i tråden min, men nå gleder jeg meg s å til Janne kommer til Kardamili i morgen
![]() - og til å få se hans helt spesielt flotte bilder ![]() Et par bilder så lenge. Utsikt over Kardamili : - det er vel flere enn meg som har Kalamataoliven til favoritt? Her vokser noen billioner av dem ![]() ![]() Så vil jeg ønsker Janne velkommen til Kardamili, og alle på Forumet en trivelig Helg med denne koselige hilsenen Anna ( på Kafeen) har skrevet til alle som går forbi: ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbara bilder Kari!
![]() I morgon ser jag kanske samma sak. ![]() Har pratat med Panagiotis idag, ser fram emot att träffa honom och alla andra. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Smaken e r forskjellig, men jeg håper ( - og tror) du fortsetter og la deg sjarmere av Peloponnese! Kardamili og Mani er og betagende vakkert ![]() N Y T dagene og hils så mye til Stella og Panagiotis , de vil nok ta "godt vare" på deg ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så vil jeg ønsker Janne velkommen til Kardamili, og alle på Forumet en trivelig Helg med denne koselige hilsenen Anna ( på Kafeen) har skrevet til alle som går forbi:
![]() Och jag tycker nog att Annas cafe är ett av de charmigaste ställena i Kardamili. /Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|