![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ålands Tapsa, det var ett tufft träningsschema du har!
Kör du det varje dag hela semestern?? Min kropp behöver iallafall vila och återhämtning mellan träningspassen men för dig kanske det räcker att ligga på solstolen mellan kl. 10-16 varje dag då eller?... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tränar mindre (1 gång per dag) på Greklands semester än vad jag gör hemma eller på vintern på Gran Canaria (där tränar jag 2 gånger per dag alla dagar) som jag har som en träningsläger. Brukar också delta i ngn. "carrera de montaña" där, Transgrancanaria 24 km senast 5 veckor sedan, 3:e i Veteranos 60 años. Hemma har jag en vilodag i veckan, tränar 2 gånger per dag lö, sö, må och ti. Vet ej din ålder men jag har hållit på med idrott sedan vintern 1959-60 då jag vann första skidtävling. Första cykeltävling 1960, har orienterat sedan 1965, sprungit flera marathon och nuförtiden satsar mera på skyrunning och ultrarunning.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag är periodare när det gäller träning, ibland kan uppehållen bli lite för långa... ![]() Ps. Ursäkta Malin för att ditt inlägg nu spårat ut och handlar just nu om träning ist. för Ryanair.... ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|