![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Annalinen - jag hade valt en vecka i Naoussa.. En av de finaste byar jag har sett..mysiga gränder..fina stränder i närheten.. Bra restauranger ...Naxos är fin också men jag tyckte att Naoussa hade det lite extra "wow" känsla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Aussie: Naoussa låter ju så himla bra! Vi är inte så värst förtjusta i Parikia men som jag har förstått det så är Naoussa och Parikia inte alls lika. Trafiken i Parikia tycker jag är helt gräslig. Mopederna kör verkligen dygnet runt!
Ia: Ja, det låter faktiskt som en bra plan, så slipper vi flänga runt för mycket. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Og en mellomting mellom Parikia og Naoussa er jo Aliki eller Piso Lavidi som mange er veldig glade i ... da har man fine strender nær der man bor... + et godt utvalg av spisesteder... dvs passer ypperlig for demed små barn. Selv synes jeg ikke strendene i Naoussa er noe særlig slik at man er avhengig av badebåt...men selve byen er veldig koselig! Paros har ellers masse flotte strender
![]() Skulle jeg selv ha bodd i Naoussa med små barn ville jeg ha vurdert Kalypso.. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|