![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I förra numret av Kommunalarbetaren fanns en intervju med en dam som troligen jobbade med dej då, hon var med från den första patienten. Jag läste inte så noggrant i intervjun men hon var tydligen kvar i branschen men numera med forskning.
Mvh Janérik (som inte tittar på den typen av program) |
|
||||
|
||||
![]()
Har läst boken, den var underbar. Sträckläste den på två dagar. Har serien inspelad, men har inte orkat titta på den ännu. När jag skulle börja titta på den så fick vi ett plötsligt dödsfall i familjen, då kände jag att jag inte skulle orka titta på den just då. Efter vad jag läst vad ni skriver var det nog ett klokt val. Den ligger kvar i boxen, så tids nog ska jag titta på den...
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk vilken kraft och vilket mod Gardell har som kan förverkliga sina tankar och göra denna serie! En människa som i allra högsta grad levt mitt i allt ihop med både glädje och en oerhörd sorg när vänner runt omkring började dö. På något sätt känner jag att många människor till viss del får upprättelse genom serien och att det inte längre är en skam av vara homo. En del människor har ju fortfarande förutfattade meningar, men det är ju deras bekymmer...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Se gärna den här dokumentären också. Jag såg den igår (det gick bra, men den var också jobbig) och den är mycket bra, och stämmer väl med vad som hände.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|