Citat:
Ursprungligen postat av nilam
Beror ju på vad man vill ha och har för smak...raki köper man inte alls enligt mig  Sen kan vi ju diskutera om du får ett "gott" rödvin för 3,79... Om man jämför importerade viner i Grekland vs Sverige så är det bättre pris på systemet här. Fix brukar kosta 1.30 när du köper per styck och det är ingen stor prisskillnad mot öl i Sverige...
// malin
|
Vi kjøper honningraki og trives med det. Tar det også med hjem og drømmer oss nedover igjen! Vinen vi kjøper til 3,79 har vi prøvd ut på vinkjennere, og de hevder at det må være vin som i allefall koster 10 euro. De blir meget overrasket over prisen og ender opp med å kjøpe med seg av den samme vinen selv. Forøvrig er hva som er/ikke er god vin veldig subjektivt samt avhengig av behandling, temperatur, lufting, til mat/ikke mat og hva slags mat, dagsform, miljø osv osv
Fix til 1,30 har jeg ikke sett noe sted hvovi handler enda.
Nå sammenligner jeg med priser i Norge og her koster en 0,5 liter øl 22/25 norske kroner så det er ikke uten grunn at mange nordmenn reiser til Sverige og handler, men svensk mellanøl smakar, nja tror ikke jeg skal si det!
Og i Hellas går jeg aldri fra bordet uten å ha tatt (minst) ett glass raki for det er ren medisin!