![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare!
Spännande med de nya kategorierna och se hur ni har tolkat dom. Nu stiger spänningen, än är jag kvar och lurar allt i vassen! Eller? Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, tack!
Då dök min bild upp idag ![]() (Jag fick snabbt upp den lilla kompaktkameran när "Skopan" kom stävande ![]() ![]() Grattis även till de andra femmorna ![]() Ingen av mina "ettor" har dykt upp än - det blr fortsatt spännande attt följa tävlingen! |
|
||||
|
||||
![]()
H v i l k e n overraskelse jeg fikk idag
![]() - takk dere som har stemt mitt bilde fram til nr 4 blant de Maritime ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag har också fått med en bild på 4:e plats
![]() Tusen tack för alla som röstat på min bild ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis igen till alla som får sitt foto placerat! Det är mycket trevligt att också få läsa om var, när och under vilka förutsättningar som ni tagit era foton!
Tidigare år har jag inte lyckats så jättebra i fototävlingen. I år är jag nöjd med min tiondeplats, så här långt, men jag hoppas också på en pallplacering, helst i Maritima Grekland. Men smaken är ju som bekant delad och "motståndet" hårt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla vinnare hittils!
![]() Nu går vi in i finalstadiet och pallplatserna ska fördelas. Man kan bara hoppas! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Grattis også til alle 5.plassene og trappebildet i dag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla femmorna
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag, har aldrig nånsin placerat mig i den "riktiga" fototävlingen och har bara skickat in en bild totalt i år, men fast jag ju innerst inne vet att den inte placerar sig alls så tänker man ju optimistiskt att den kanske är kvar ![]() ![]() "Min" etta som jag röstade på i trapptävlingen har inte visat sig ännu....tror den vinner ![]() GRATTIS ALLA FYROR!!! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Förlåt, jag menade alla fyrorna förstås
![]() ![]() Riitta,hemma igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla 4
![]() Också kul att se att i Grekland är man mer rädd om sina träd än sina hus! ![]() ![]() BOKA |
|
|||
|
|||
![]()
Hemma igen.....har du varit ute och rest???
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja,några dagar i huvudstaden
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg er selvsagt kjempeglad for to plasseringer i dette selskapet ![]() - takk for dagens gratulasjoner ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inte för att jag vet vilken trappbild som är Din, men Du har säkert en topp tre med den!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - uansett hvem d e t er så er det nok feil informasjon du har fått ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gratulerer alle treere
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till pallplatserna i dag
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jippie!
![]() Tänk vad glad man kan bli i vintermörkret, jag vann en e-guide. ![]() ![]() /Heléne |
|
|||
|
|||
![]()
Gratulerer til alle flotte plasseringer så langt.Jeg synes trappen på tredje plass såg veldig nifs og spennende ut
![]() Anne |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|