![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till placering nr 2, fina bilder idag också. Undrar just vad svensk byggnadsnorm sagt om dagens grekiska speciallösning.
![]() ![]() Trappen var inte dålig den heller, tveksamt om jag skulle beträda den. ![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Och oavsett hur det går så skulle det ju vara jättekul att få ta del av placeringarna 11-20 också. Bra idé! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi- som skickat in en bild i en klass i år.... |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, ja. Man har väl två förstaplatser att glädjas åt i morrn då
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar det bli spännande inte sant! Många kommer bli besvikna, endast tre kommer att bli glada. Jag vet vilka det är. I morgon vet de själva det också.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Med tanke på att det var många fina foton går det absolut inte att bli besviken över att inte hamna på första plats!
![]() Jag har njutit av min och grabbens greklandssemester i somras och att åka runt och fotografera och samla fina foton. Det är helt OK om det bara är jag som tycker om dom! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Helt rätt, utan Camilla, inget Kalimera. Faktiskt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Camilla!
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk begge to, Janne og Camilla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Sitter och väntat på vinnarbilderna. Jag är jättenyfiken! Rolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad gäller fototävlingen och årets kategorier så väntade jag mig att Speciallösningarna skulle vara mycket svårtippade, och det var de. Däremot kändes det för mig som att Trappor och Maritima skulle vara lite mera förutsägbara, men där fick jag tji. Min favorittrappa blev förvisso 1-a, helt underbar, men i övrigt fanns många överraskningar. Några fina bilder som placerade sig hade jag missat, och några favoriter var inte ens med i top10. Det är ju så det ska vara i en tävlig, kul, spännande och lite överraskande. Grattis alla vinnare! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Helt fantastiska bilder - tack alla!! Bilderbok var ett härligt förslag. Är det möjligt Janne?
Anne fick min röst som första plats gällande trappor. Stort grattis! Sååå vacker bild! ![]() ![]() ![]() Nu gäller det 2012........ ![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis igen till alla som får sitt foto placerat! Det är mycket trevligt att också få läsa om var, när och under vilka förutsättningar som ni tagit era foton!
Tidigare år har jag inte lyckats så jättebra i fototävlingen. I år är jag nöjd med min tiondeplats, så här långt, men jag hoppas också på en pallplacering, helst i Maritima Grekland. Men smaken är ju som bekant delad och "motståndet" hårt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla vinnare hittils!
![]() Nu går vi in i finalstadiet och pallplatserna ska fördelas. Man kan bara hoppas! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag, har aldrig nånsin placerat mig i den "riktiga" fototävlingen och har bara skickat in en bild totalt i år, men fast jag ju innerst inne vet att den inte placerar sig alls så tänker man ju optimistiskt att den kanske är kvar ![]() ![]() "Min" etta som jag röstade på i trapptävlingen har inte visat sig ännu....tror den vinner ![]() GRATTIS ALLA FYROR!!! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Förlåt, jag menade alla fyrorna förstås
![]() ![]() Riitta,hemma igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla 4
![]() Också kul att se att i Grekland är man mer rädd om sina träd än sina hus! ![]() ![]() BOKA |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|