![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken skillnad att se bilderna så här, bara en i taget i varje kategori! Är det fler än jag som upptäckt en bild ni aldrig tycker ni sett förr???
![]() ![]() Jättefina bilder så här långt. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Både idag och igår tänkte jag att jag inte mindes många bilder alls, och både idag och igår kom jag på att jag HAR ju inte sett alla bilder. Jag har bara tittat på och röstat på kategorin Mitt Grekland. Och imorgon kommer jag också att tänka: "Oj, vad många nya bilder!!"... Minne som en guldfisk.
![]() När jag röstade tittade jag på bilderna ganska snabbt, skrev upp numren på de 10 bilder ungefär som jag fastnade mest för och valde sedan bland dem. Tror det är omöjligt, eller blir väldigt svårt, om man tänker för mycket. Men många fina bilder finns det och de gör sig bättre en och en! Tack, alla duktiga fotografer. ![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Minst topp 8 iaf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till Maria Kujala som fick med två bilder på plats 8. Bra gjort. Många bilder har jag aldrig sett tidigare. Var kanske borta när en del av röstningen försegick.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Fortsatt fina bilder
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller med många av er andra. Tänker ofta: "den här bilden har jag inte sett förut". Man blir nog förblindad av blotta mängden. Nu kommer den ena fina bilden efter den andra. Jag undrar vilka jag röstade på...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Lissi - som i alla fall minns att jag inte deltar i år med bilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu blev jag glad
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Telendos som allra vackrast. Bra taget, Riitta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det tycker jag också. Grattis Riitta
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo men din bild är fantastisk Riitta. Det är ju utsikten från vår balkong på Avra Studios i Myrties på Kalymnos där vi alltid bor när vi är där. Kan känna känslan av total avkoppling när vi tar en ouzo på balkongen i solnedgången med denna utsikt. Å vad vi längtar dit. Hoppas tiden går fort till maj..... Förresten är alla dina bilder som du lägger in på Kalimerasidan mycket bra. Siw o Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Fantastiskt fina bilder allihopa och själv har man fortfarande chansen - i alla tre kategorierna!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, det är rätt, positivt tänkande!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder varendra dag
![]() ![]() Spännande och få se vinnarbilderna i morgon ![]() Eleni och Sevasti: jag tog bilden från Themis taverna. Därifrån är det ju samma utsikt som från ert boende ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jättefina bilder som alla har tagit
![]() //Maggan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja den goda maten på Themis smakar ännu godare med sådan utsikt. Mums! Siw o Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till alla vinnarna.
Underbara bilder, ALLA 10 i ALLA tre kategorierna och Grändvinnaren hade jag lätt prickat in om det hade varit en bildgåta! Gränderna på Antiparos ÄR fantastiska ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|