![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är såååå Borat med grönt - Ge honom en lila eller neonrosa vet ja!
![]() Huruvida man solar topless eller inte är väl en smakfråga, men jag tycker inte det hör hemma vid poolen. Själv väljer jag av bekvämlighetsskäl att behålla överdelen på. Det är nog med saker man måste samla ihop och stuva ner efter ett besök på stranden. Eftersom jag kommit upp i den åldern då de är snyggare när jag ligger på sidan känner jag mig som ett Gyrosspett utan bh ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Netwolfs fel att jag just slog pannan i tagentbordet.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk att en tråd som är avsedd som underhållande kan väcka så starka känslor hos läsarna
![]() Jag hoppas innerligt att ingen tog illa upp för mina ordval eller indikationen att kvinnor i en viss ålder drabbas av "taxöron". Kan vi återgå till att ha kul nu eller är det bara på toan vi har tryckfrihet? //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Kan ikke la være å si noe i denne tråden heller.
![]() Jeg er helt for frihet til å uttrykke seg på hvilke måter man vil, inkludert med eller uten klær, men jeg er også helt for frihet til at jeg og andre kan synes enkelte påkledninger (eller mangel på påkledning) ser tacky/harry/stygt/simpelt ut. Jeg vil helst slippe å se altfor mye av, etter mitt syn, private kroppsdeler på stranden, enten det skyldes manglende bikinioverdel, speedos, stringtruse eller Borat-badedrakt ![]() Det har ikke noe med kroppsfasong og/eller alder å gjøre, jeg skulle ønske alle holdt visse kroppsdeler dekket av klær, og ikke invaderte mitt synsfelt med dem. Forøvrig så jeg en mann i Borat-drakt på en strand på Pieria-kysten (sør for Thessaloniki) for noen år siden. Ville helst ikke bli minnet på det synet... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
????
Ikke vet jeg, de snakket, gjetter jeg, et eller annet østeuropeisk språk, de var en gjeng med gutter i 20-års alderen, og det kan godt hende det var et veddemål, men det gjorde det jo ikke noe bedre å se på ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men Admirala, menar du på allvar att ett gäng killar i 20-års åldern inte är något att se på??? Hur gammal är du? ![]() ![]() ![]() Klem//Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Blant dem var det definitivt noen å se på ![]() ![]() For øvrig er jeg nok noenlunde på din alder, tenker jeg. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket skojig diskussion. Jag mig förundrar!
Arne Med en meter över axlarna, getingmidja, tvättbrädesmage och en ryamatta på bröstet... Tyvärr vanliga badshorts. |
|
|||
|
|||
![]()
En sån dräkt i leopard tror jag skulle göra sig fint på Arne
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Kikh, som förespråkar en humoristisk värld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tur att du hade bildbeviset, annars hade jag aldrig trott honom
![]() Monica som nu ska åka till IKEA och handla i matshoppen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu idag är årets hemskaste shopping gjord, dvs prova bikini/baddräkt...Vad det blev?? En jättefin prickig svartvit BADDRÄKT!!! Den kommer jag att kunna njuta i på stranden och jag har inget behov av att vara brun på magen heller
![]() Jag är verkligen inte pryd på något sätt och alla får för mig ha precis vad de vill på stranden men jag måste ju för den skull få säga att allt man ser inte är snyggt eller passar på personen...och jag vill inte ha topplessdamer alldeles bredvid mig. Den friheten måste jag få ha utan att kallas pryd. Lissi - som gillar denna tråd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill inte ha hundar, kvinnor med krullpermanent eller barnfamiljer alldeles bredvid mig.
![]() Nä men fyyyy.... så får man väl inte tycka... /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()