![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hur tycker ni jag ska göra med mina fjällrävenbyxor? Ljusa, i tunt tyg, perfekta för svala båtturer och kloster som kräver påklätt, och med avtagbara ben när det blir för varmt. Lättvättade. Heltigenom praktiska och fantastiska, men hiskligt fula som shorts. De är helt enkelt lite för långa för att vara snygga på mina korta ben.
Får jag ha dem? Bekymrad öluffare, Aina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej!
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Eller jag får ha fjällrävenbyxorna utan byxben, men endast tillsammans med crocs och tubsockar?
![]() Aina |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Äh, bry dig inte om att sätta på "benen" på byxorna överhuvudtaget!!! Då blir kanske shortsen lagom långa och "inne" till dina korta ben=supermodernt!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skall du ha med bxorna endast för klosterbesöket i så fall skippa dem, det går utmärkt att komma in med sarong
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alvarlig talat så tycker jag att fel skor kan förstöra hela klädseln. Jag väljer ändå många gånger bekvämlighet framför utseende.
![]() Att träskor har blivit på modet igen var ett kärt återséende för en som bodde i träskor under 70-talet. Vi pulsade till och med runt i snön, på tonårsvis, i platåträskor när vi gick på högstadiet. De som finns nu i alla möjliga utföranden är ju så fina ! I år slog jag till och köpte ett par . Jag föll pladask för ett par som var så sköna och de var jättefina, vita ![]() Eller? Vad tänkte jag på ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fjällräven är helt godkänt, hoppas jag. Jag har nyss köpt både shorts och byxor från Fjällräven inför nästa resa och det är det dyraste i den vägen jag köpt på länge ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fjällräven är helt rätt. Du kan känna dig lugn. Du får knappast godkänt av mode oraklen men får säkert en date med en snygging från Världsnaturfonden och i Umeå skulle du smälta in fint.
![]() Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|