![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack Inkfish och Peter för info!
Peter: Bilden från webkameran får mig att längta ännu mer! Tinos Sky trodde vi var "nedlagd" när vi var där. Vi gick förbi flera gånger varje dag och kväll i somras och såg aldrig en enda person vid båten, än mindre skyltar om utflykter! ![]() Lissi -68 dagar kvar |
|
|
|||
|
|||
Varför tror du jag tipsade dig? Det finns ytterligare 3 kameror som du kan se. Titta till höger om bilden. Jag brukar kolla dessa när Grektarmen väsnas... Men snart är jag där. Ska jag vinka till dig? ![]() Citat:
Saker ändras. Det kanske inte finns underlag längre? Tidigare gick den, och ännu tidigare den lilla båten Megalochari, 4 - 5 gånger i veckan till Delos och Myc. Men de senaste åren har det ju kommit fler och fler Cattar, så de som vill tura till Myc kanske tar dem i stället? För det blir nog billigare än att ta utflyktsbåt med guide... Cat kostar 6 - 7 € per väg.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tinos och Mykonos - det är verkligen två motsättningar, Lissi.
Men i slutet på oktober är det nog mer lagom med folk på Mykonos jämfört med tidigare på säsongen så "chocken" blir kanske inte allt för stor då. Det finns så fina hus och mysiga gränder i staden - kom ihåg kameran om du åker. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|