![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Inte har väl Begleri bougavilla utanför? Men det är absolut inget fel på det, kan vara lite kvivigt att få rum där i mitten av juli, det är ju ett Apollohotell nu, övriga hotell på den gatan har jag inte provat. I år bor vi bakom Kouros, dottern har bestämt träff med en tjej som hon träffade på båtluff för tre år sedan- Vad gör man inte för att tonåringarna skall vara nöjda? ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Har du noen erfaring med Kouros, Helen?
Jeg har hatt hyggelig mailkontakt med svenske Pia på Kouros og har ment å bo der med barn og barnebarn i slutten av september, jeg har sett bilder på nettet og synes stedet ser kjempefint ut ![]() Men, jeg er virkelig blitt i tvil....... - i et norsk diskusjonsforum har jeg lest endel negativt om Kouros, om dårlig renhold , utrivelig betjening og et basseng med så skittent vann at det ikke fristet å bruke det ![]() Så, om du - eller andre har litt info ville det være fint ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte bott där själv, men har bekanta som bott där år efter år så mina barn har varit där och badat varje år
![]() ![]() Att det skulle vara äckligt i deras pool är inget jag märkt, men jag har ju bara suttit vid sidan. Vi skall dit 24-28 juni och har bekanta som bor där, jag kan titta närmare på plats och se vad de tycker, poolen kan jag titta på själv. Jag återkommer ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Da jeg leste videre blant innleggene her på Kalimera så jeg flere positive innlegg om Kouros ![]() Men det er kjempefint å få fersk info fra deg likevel ![]() Min erfaring med Anti-Paros er kun en dagtur dit fra Paros for 12 år siden, men jeg fant ut at Anti-Paros må være ei fin øy å besøke med barn på 5, 8 og 12 år ![]() ![]() Ønsker deg en riktig god ferie, Helen! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|