Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-04-11, 19:18
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Sv: Varför "hugger" så många på varandra??

Ja då blir det ju lite konstigt
Gammal 2008-04-11, 20:12
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Jag håller med om att ibland vågar man inte ställa vissa frågor...man kan få svaret (har sett att andra har fått det svaret) det forumet finns redan eller det svaret finns redan,titta där eller där?men om man är ny här eller ovan vid datorer som jag är så kanske man inte vet var man ska leta...jag kanske är otroligt dum som inte kan hitta dom gamla frågorna men man drar sej för att fråga vissa frågor och hoppas på att någon annan ska ställa den dumma frågan så att man själv slipper...men jag kan hålla med om att kalimeras medlemmar är bland dom snällaste jag någonsin mött,jag är medlem i ett annat reseforum och där är dom inte snälla tummen upp för kalimera överlag är dom flesta väldigt hjälpsamma och snälla här.
Gammal 2008-04-11, 22:09
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Jag håller med om att ibland vågar man inte ställa vissa frågor...
Jag förstår faktiskt inte varför ni inte vågar ställa frågor? Frågan är fri så länge den är ärlig... (Ett gammalt uttryck som säkert få yngre känner till...)

Ställ frågan. Absolut. Men försök också kolla via "sök". Många svar finns redan där. Då kan man även säga/fråga "Det stod tidigare, stämmer det fortfarande osv..."

Men får du inte svar inom några dagar så "väck" tråden igen genom att fråga: Är det verkligen ingen som kan/vet/känner till detta!? Då brukar alltid någon vakna till liv och svara...

Det finns inga dumma frågor. Det finns bara dumma svar... Och i det stora hela finns det knappt några dumma svar här på Kalimera heller. För är det någon som ger ett felaktigt svar så är det tio som protesterar...

Men som jag skrev ovan så orkar man ibland inte svara på samma fråga om och om och om igen....

När du varit med här i över åtta år, som jag och många andra, så tror jag du har större förståelse för det jag säger...

Jag hoppas du tar det rätt. Jag är inte en Pittbull som morrar och försöker tala om för dig vad du ska fråga eller skriva. Det är ditt val.

Fråga på bara. Så ska vi "gamlingar", och säkert många nya med erfarenhet, försöka ge dig de bästa råd vi kan. När vi "orkar...."

Peter
Gammal 2008-04-11, 21:23
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Tack Lissi,,,Du har tagit upp nåt som jag tror att många har velat göra...jag själv funderade ett tag på att dra mig ur....för att här på Kalimera verkade det som att Alla måste luffa runt(jag hatar båtar(...och att jag bara åker till Kreta det är ju också dumt...bara inkastareNu har jag varit i Rethymno ..och på Kreta rätt många år...så allt beror ju på människan....naturligtvis fler turister i Rethymno än Amorgos eller Sifnos(undrar vad det beror på)Jag trivs där därför åker jag dit!!Om Ni andra vill åka till öar utan turister...lycka till...alla blir lycklig på sin likör

Senast redigerad av Athanasia den 2008-04-11 klockan 21:24. Anledning: ett tillägg
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:12.