|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Resultat fototävlingen 

Jeg gratulerer også så mye   - både dere og de andre som ble plassert i dag  Kari | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Ja, grattis allesammans! Det är verkligen härliga bilder och det har varit svårt att välja men nu är dom här   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

GRATTIS 7  rna också  Fina bilder  som vanligt  Och lite extra hurra till Uddevalla   Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Konstigt o det blev  Var inte meningen   Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Resultat fototävlingen  Kolon : med ett o efter blir  // Helén | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Resultat fototävlingen | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis alla vinnare  . Min favorit bland vardagsbilderna är mannen som spelar fiol, grattis till 7:e platsen  . Mvh Ann | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Min med! Han är verkligen så härlig! Grattis också från mig till er alla som har placerat sig hittills! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

GRATTIS alla 6  rna  Röstade själv på dagens 6:a i kategorin "bästa bild"  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Det måste vara fel på min dator,för nu blev det sådär igen där det skulle vara o  Vet att jag inte tryckte på den smilisen  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Det var också min röstbild i kategorin "Bästa Bild" som kom upp på 6e platsen idag. GRATTIS till alla som vunnit hittills och ett extra grattis till Elisabeth som tagit den vackra bilden i Parga! Riitta, om du trycker på kolon och ett o efter, så blir det till   Du får hitta på ett annat sätt att skriva 6-orna (med bindestreck t ex). Eller 6'orna. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Lite sent ute nu, men måste bara säga att bild nr 8 i kategorin vardag är helt underbar! Den röstade jag på!  Härlig tant som spanar med kikaren  ! //Stina   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis till alla sexorna   Bilden från Parga var på pallplats hos oss, väldigt fint komponerat! Mina "ettor" har inte dykt upp ännu  Ivi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Gratulerer med 6. plassene, f i n e bilder   Venter fortsatt på å få se de jeg stemte på, men flere av de jeg hadde blant "Top 3" er kommet   Dessverre glemte jeg å stemme på "Beste Bilde" - for lang frist var nok årsaken til det + at det var vanskelig å bestemme seg i denne kategorien. - skulle g j e r n e hatt en oppdatert E-guide, skal til Amorgos i mai, - men d e n må jeg nok k j ø p e  Kari | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Fina femmor också förstås  GRATTIS  Så är det för mig också Kari, att vill man ha en E-guide så får man köpa den själv  Ingen risk och vinna bland alla dom fina bilderna som var med   Riitta   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Grattis alla fyror!!   Äntligen kom en bild jag lagt min röst på, den glada flickan i Platanias, en riktig glädjebild  Nu är det verkligen OOOOOLIDLIGT spännande   Lissi Senast redigerad av Lissi den 2008-02-12 klockan 09:39. Anledning: Smiley som dyker upp på fel ställe! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

GRATTIS alla fyrorna   . Det skall bli spännande och se vilka som kommer på pallplats  Svårt och gissa, när det var så många fina bilder   Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Kan bara konstatera att jag måste haft bråttom när jag röstade... dagens 4a i vardag kommer jag inte inte ens i håg MEN vilken härlig bild! Camilla | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Dagens glädjesbild var också min favorit. Man ser riktigt vilken frihet flickan känner när hon närmast flyger där i vattenbrynet - äkta glädje.  Grattis Lotta och alla andra vinnare!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Resultat fototävlingen Citat: 
  (Självklart "ljuger" bilden men med ett härligt resultat!) Även "glädje"-bilden var på pallplats hos oss, underbar bild! Ivi | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |