![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Senast jag handlade på Musical köpte jag endast en CD, då var portot 6,50 euro. Tror även det skulle räcka till två CD.
Peter köpte tre och då blev portot 8,50 euro. Det tror jag gäller upp till 5 CD. Köper man mer, så kommer man över ½ kg och då blir det säkert ännu dyrare. Jag köper aldrig så många skivor över nätet, tycker trots allt det är roligast att gå i affärerna i Aten och bläddra. Musical handlar jag mest hos när jag inte kan vänta på något nytt som kommit och det känns lite långt till nästa resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om jag förstod det hela rätt så innehåller beställningen totalt 5 CD och 3 DVD:er. Så det blir totalt 8 skivor för det priset! Då tycker jag att jag får mycket musik för pengarna och att frakten var billig.
Hoppas de kommer i morgon, jag är synnerligen nyfiken... Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det var nog jag som uttryckte mig oklart.
![]() Jag menade att du beställt 3 OLIKA skivor (inkl. CD+DVD), troligen en vikt under ½ kg. Beställer man 6 OLIKA skivor så väger det troligen till en dyrare porto. Utan att vara helt säker på grekiska portoavgifter, så kan man föreställa sig att de också har gräns vid exempelvis ½ kg. |
|
|||
|
|||
![]()
Med den CD-DVD beställningen så har Du en höjdarstund framför Dig!!Eller MÅNGA kanske man skulle säga
![]() Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|