![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lotti, njut ni av Kedrissos! Där finns strand en bit nedanför så man behöver inte gå till Nea Chora för att bada. Poolen vid Kedrissos är 25 m lång plus barnbassäng dessutom. Fräschare och renare ställe har jag aldrig bott på! Fina rum mot pool eller landskap. Vi hade fåren alldeles nedanför balkongen. Mysigt. Att träffa trevliga turister är aldrig fel!
Jag bodde med min väninna förra våren på Kedrissos och vi år ofta efter heldagar i Chania en lätt måltid på kvällen i poolbaren. Hur trevligt som helst . I höstas bodde som sagt maken och jag på Posidonio längst bort på hamnpromenaden i Nea Chora. Jättemysigt det också, men varken frukost eller rum kunde på något sätt mäta sig med Kedrissos.... Kedrissos har VÄLDIGT trevlig personal och det är familjedrivet. De har också lägenheter de hyr ut på månadsbasis eller längre så man kan rå sig helt själv och laga sin mat. Funderar på det till en annan gång. Ni kommer att få all hjälp ni behöver för en trevlig vistelse!! ...Kedrissos ligger bland vanliga villor och hus så det ligger inte utslängt "in the middle of nowhere" ![]() Lissi Senast redigerad av Lissi den 2015-05-10 klockan 12:39. |
|
|