![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Og jeg som ikke skal til Kreta flere ggr i år ![]() ![]() -...om ingenting kommer i veien, og det håper jeg jo ikke det gjør! Men i mars i år "oppdaget" j e g deilige Nea Chora ![]() ![]() Jeg gikk gresk kurs i Chania og bodde iøverste etg på Semeli, nærmeste nabo til Arocaria ![]() Utsikten, og solnedgangen, var aldeles fantastisk fra min balkong og sikkert den samme fra Arocaria ![]() Om du besøker " O Marmalos" Mezedopoleio i første etg på Arocaria, (og det synes jeg du skal, om du ikke alt har vært der) s å hils g j e r n e Manolis (innehaveren) fra meg, Katerina fra Norge, som bodde på Semeli og gikk greskkurs i mars ![]() Han var så trivelig, og spanderte /ønsket å spandere mye mere ouzo enn jeg/vi kunne drikke! Om du er like heldig som min kursvenninne og jeg var, en sen kveld vi kom hjem fra byen, så får du en sjarmerende og god musikkopplevelse ![]() Manolis hadde 6 - 7 musikalske venner på besøk, en hadde bouzouki med, de sang både med og uten akkompagnement og var virkelige flinke ![]() Ha det fortsatt deilig på Kreta ![]() |
|
|