![]() |
|
#29
|
|||
|
|||
|
Citat:
Stort tack IngegerdN för att du kopierar texten från direktivet, det känns bra att läsa det och få lite mer kött på benen! Jag kanske borde kopierat med lite sådan text i mailet och brevet jag skickade? Citat:
Jag skickade brevet till Rodos för det var där vi blev uppraggade ja, men även till Aten där de tydligen ska ha sitt huvudkontor om jag förstått det hela rätt. Jag tycker absolut du ska skicka rekommenderat till Kreta, och om du vill vara övertydlig så skicka även till Aten (men det ska absolut inte behövas). Om du inte skickat brevet ännu, så gör det snarast och om du inte stoppat betalningar så gör det omgående. Jag vet inte om det är av intresse om jag bifogar det brev jag skickade till dom? Jag kanske har formulerat mig helt galet i brevet, men jag tror jag fick med det viktiga. Skrev på både svenska och engelska. Hur har du blivit bemött i telefon nu såhär i efterhand? Jag har inte fått något svar på mitt mail som jag skickade. Dom svarar i telefonen men dom är fortfarande väldigt måna om att jag ska vara kvar som kund och vill sänka mina betalningar osv. Nu har jag inte pratat med dom sen jag fick prata med tjejen som vi skrev på avtalet med. Jag vill gärna veta hur det går för dig Ulrikaw, det är lite "spännande" att se hur de agerar nu när vi är flera som åberopat rätten att ångra oss. Jag trillade in på den bloggen du nämnde innan jag hamnade här, om det är OK att länka till den så är länken http://blogg.ngn.nu/index.php/2010/0...os-dag-6-av-8/ och om det inte är OK att länka så får ni slå mig på fingrarna med linjalen nu Har dock inte läst alla kommentarer, började lite lätt nu och såg att du kommenterat..Jag väntar på svar från Konsument Europa under kommande vecka, ifall de kan hjälpa mig att prata med Aegean direkt. Detta kanske dom ställer upp med eftersom deras kontor på Rhodos (tror det var där om jag fattade det rätt, eller om det var i Grekland bara) är stängt på obestämd tid. Tror nog att vi kan ro hem detta allesammans ändå!
|
|
|