Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-03-13, 15:10
Arnes avatar
Arne Arne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Flynordic blir Norwegian!!

FLYNORDIC BLIR NORWEGIAN

Låt mig presentera Sveriges nya flygbolag - Norwegian. Sen tidigare känner du oss som FlyNordic här i Sverige, men nu tar vi steget fullt ut och blir Norwegian även här. Jag hoppas att du som kund ska uppskatta den vision som gjort oss så framgångsrika på hemmaplan –
”Alla ska ha råd att flyga”.
Vi flyger direkt till och från huvudflygplatser till närmare 80 destinationer och idag är vi Skandinaviens största lågprisflyg med över sex miljoner resenärer varje år. I framtiden kommer du att uppleva ännu enklare beställningar, enklare incheckning och ombordstigning, samt möjlighet att ta med mer handbagage på resan, och alltid låga priser.
Som stort flygbolag har vi ett stort ansvar, för dig som passagerare men också för miljön. Därför håller vi just nu på att byta ut vår flygplansflotta till Boeing 737-800. De har bättre komfort och lägre bullernivå än de gamla planen. De drar också mindre bränsle, vilket är positivt för både biljettpriset och miljön. Jag är stolt och glad över att vi nu lanserar Norwegian fullt ut i Sverige och min förhoppning är att, vi här precis som i Norge, ska sätta en ny standard för vad lågprisflyg är.
Välkommen ombord!
Bjorn Kjos
VD - Norwegian

Källa: Flynordics infoblad

Arne
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:45.