![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis Finland
!!!!En härlig låt med drag i! Den blåvita flaggan vajar på altanen tillsammans med den grekiska och svenska.... Eva - med hjärtat i tre länder.....
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, det var ni verkligen värda!!
Och låten är bara bäst! |
|
|
||||
|
||||
|
PINSAMT
Jag som hade satsat mina pengar på Ryssland Jag har nog druckit för mycket vin. Finland kunde inte vinna Riitta,finne
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja... jag säger då bara det.....
vad var det jag sa????? hi hi hi.... jättekul att Finland vann!!! ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
Riitta igen
|
|
|
||||
|
||||
|
Hi hi hi... Du ska vara GLAD, Riitta!!!
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Nej
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
att du "går bananas" och struntar i att du spelade på Ryssland! Heja Blåvitt, Heja blåvitt, Heja blåvitt!!!!! Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Varför hejar ni på Finland
Heja på Carola i stället Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Mvh Janérik (Båtflykting som skäms) |
|
|
||||
|
||||
|
Tack
Men barnbarnet var överlycklig Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitt hårdrockshjärta, gumman... det förnekar sig aldrig! I fjol höll jag på Norge...
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Och känns lite som ett "andra hemland" trots att jag inte har några kopplingar dit .Det är klart att jag hejade på Carola som jag har varit svag för sen första gången jag såg henne på TV (Hylands hörna!). Det är Sveriges bästa sångerska och hon har en scennärvaro som är makalös.Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Det var kul att de vann tycker jag. Även om jag inte röstade på dom. Min röst föll på Grekland o Danmark.
Sedan tycker jag ERT gjorde ett fantastiskt jobb! Fin sändning. Mycket snygg scenografi, snygga övergångar! Det var bra helt enkelt. Chris
|
|
|
||||
|
||||
|
Dom skulle ju ha vunnit med en fin låt,inte skämma ut sig
Och så åkte dom ut i semifinalen i hockey också Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det är väl bara vi gamlingar så förstår sig på twist Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Chris
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag vet inte om jag ska
eller .Det är ju ofattbart att Finland har vunnit.Det trodde jag inte skulle hända på min livstid..! |
|
|
||||
|
||||
|
Riita, Jag vet hur sånt här känns!
För x antal år sedan blev jag delägare i en travare, och trodde aldrig i mitt liv att han skulle vinna. Han vann sitt första lopp till 23 ggr pengarna.... och jag som inte spelade en krona på han
|
![]() |
|
|