![]() |
Grattis Finland!
Grattis Finland klapp_klap klapp_klap klapp_klap !!!!
En härlig låt med drag i! Den blåvita flaggan vajar på altanen tillsammans med den grekiska och svenska.... Eva - med hjärtat i tre länder.....flabb_flab |
Sv: Grattis Finland!
Ja, det var ni verkligen värda!!
Och låten är bara bäst! |
PINSAMTsnyft_drop snyft_drop snyft_drop
Jag som hade satsat mina pengar på Ryssland;) Jag har nog druckit för mycket vin. Finland kunde inte vinnasnyft_drop snyft_drop Riitta,finnebye_bye |
Ja... jag säger då bara det.....
vad var det jag sa????? hi hi hi.... jättekul att Finland vann!!! klapp_klapklapp_klapklapp_klap |
__D __D __D
Riitta igen__D |
Hi hi hi... Du ska vara GLAD, Riitta!!! :D:D:D
|
Nej:mad:
|
Citat:
Heja Blåvitt, Heja blåvitt, Heja blåvitt!!!!!klapp_klap klapp_klap klapp_klap Eva |
Varför hejar ni på FinlandAng_elx Heja på Carola i stället:)
Riittabye_bye |
Citat:
Mvh Janérik (Båtflykting som skäms) |
Tack:o Men barnbarnet var överlycklig:eek:
Riittabye_bye |
Mitt hårdrockshjärta, gumman... det förnekar sig aldrig! I fjol höll jag på Norge... ;)
|
Citat:
Det är klart att jag hejade på Carola bye_bye som jag har varit svag för sen första gången jag såg henne på TV (Hylands hörna!). Det är Sveriges bästa sångerska och hon har en scennärvaro som är makalös. Eva |
Det var kul att de vann tycker jag. Även om jag inte röstade på dom. Min röst föll på Grekland o Danmark.
Sedan tycker jag ERT gjorde ett fantastiskt jobb! Fin sändning. Mycket snygg scenografi, snygga övergångar! Det var bra helt enkelt. Chris bye_bye |
Dom skulle ju ha vunnit med en fin låt,inte skämma ut sigsnyft_drop
Och så åkte dom ut i semifinalen i hockey ocksåsnyft_drop snyft_drop Riittabye_bye ;) |
Citat:
|
Citat:
Riittabye_bye |
Citat:
Chris bye_bye |
Jag vet inte om jag ska _B-anana eller snyft_drop .
Det är ju ofattbart att Finland har vunnit.Det trodde jag inte skulle hända på min livstid..! |
Riita, Jag vet hur sånt här känns!
För x antal år sedan blev jag delägare i en travare, och trodde aldrig i mitt liv att han skulle vinna. Han vann sitt första lopp till 23 ggr pengarna.... och jag som inte spelade en krona på han:mad: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:47. |