![]() |
|
|||
|
|||
![]()
2 dagar nästan avklarade. Upp kl 4 i fredags , landade kl 12 i Chania. Bussen var ett uppsamlingsheat som tog oss via byar o hotell på ca tre, 3 timmar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för innehållsrik rapport
![]() Njut!! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det där var en rapport som heter duga👍
De var nästan så man inte hann med😉 Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att höra att det är färre turister i år, och så verkar det vara på många platser i Grekland har jag hört och läst. Tack för rapport, och njut vidare!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hyrbilen hämtas strax. Två dar för 70 E
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar Er härliga turer med bilen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Efter två dagar på vägarna är vi åter i vår lgh. I går hämtade vi ut en liten baby blå Kia med 80 hästars motor. Döpte honom till ” lilla blå” efter elefanten som gick på SVT barn-tv. Lilla blå skulle under två dar färdas ca 25 mil med en maxfart på 80 km i timmen samt köra om 4 st fyrhjuliga fordon
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tänk att det där tröskverket står kvar. Här finns en bild på den makalösa manicken. Njut av er sista vecka! Ser fram emot vykortet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gick inte som planerat idag. Gick till stranden o ett ställe med flaggor med texten Cokacabana. Free sunbeds. Köpte 2 frappe, Betalade 7 E. 2 solsängar o ett parasoll. Stället hörde till en sportbar som låg på andra sidan gatan, Djurgården mot gnällröv skulle börja kl 16. När vi reser oss kl 14 o klär på oss för lunch säger dom att vi får inte lämna solstolarna om vi inte äter lunch hos dom? Grillad snabbmat. Skall se match hos er o köpa fatöl senare sa jag. Står ingen info om detta på engelska nämner jag också. Sorry säger han, if you dont want our Money se go somewere else. Hej då till 14 E, mer än 2 luncher. Såg matchen på balkongen hemma på padda. Nu seger wirre
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu förstår jag inte...vad kostade 14 euro?
|
|
|||
|
|||
![]()
Planet lyfter om 23 h. Haft två underbara veckor på Kreta. Mycket mindre turistigt än vi trodde . Nidri o Lassi är mer turistigt tycker vi. Stora portioner, billig mat, få katter lugnt tempo. Skriver reseberättelse i veckan, Zakynthos om 7 veckor, bada i Medelhavet maj, juni,juli augusti o september
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar Er en bra resa hem
![]() |
|
||||
|
||||