![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kunde inte motstå de billiga flygbiljetterna till Chania... Första dagen på sommarlovet idag och imorgon bitti åker jag
![]() Funderar på om jag ska lämna kvar resväskan eftersom jag sen åker ner två veckor senare igen... ![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Så jäkla härligt
![]() Vad du än gör så öppna inte ett eget grekiskt bankkonto ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ingen idé att frakta resväskan, du har ju kompisar där som säkert kan förvara den ett par veckor!
Kaló taxídi! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis, och trevlig resa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker allvarligt talat att det är dags för dig att hyra något eget att bo i, det är ju så mysigt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Malin |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
18 augusti åker vi, sen står det skrivet i stjärnorna när vi åker till Sverige igen men om allt går som jag tänkt mig så åker vi tidigast hem med sista Norwegianplanet till Arlanda för säsongen.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kanske dags att flytta ner istället? Skulle vara gott att slippa skotta snö och skrapa rutor... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ligger en del i varför Pippi Långstrump ville gå i skolan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till bonusresan, vad bokade du för säte?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det kallas ju ferieledighet när man är lärare och den är väl drygt 7 veckor i år:-) jag åker ner med ving från malmö och hem med fritidsresor till göteborg. 1100 t o r .. Billligt :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
haha. .hoppas på fällbart..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa och välkommen, Malin!
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är bara att gratulera!
Ha det underbart! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..skulle jag aldrig våga fälla!
Ha det gött! Lissi - som hoppas på att en en plats i flygplanet ingår i det pris jag betalt ![]() |
![]() |
|
|