![]() |
Bonusresa ;)
Kunde inte motstå de billiga flygbiljetterna till Chania... Första dagen på sommarlovet idag och imorgon bitti åker jag :)
Funderar på om jag ska lämna kvar resväskan eftersom jag sen åker ner två veckor senare igen... ;) Just nu känns iaf livet rätt "gött" :D Malin |
Sv: Bonusresa ;)
Så jäkla härligt :D
Vad du än gör så öppna inte ett eget grekiskt bankkonto ;)Ang_elxflabb_flab |
Citat:
|
Det är ingen idé att frakta resväskan, du har ju kompisar där som säkert kan förvara den ett par veckor!
Kaló taxídi! |
Citat:
// Malin |
Grattis, och trevlig resa! bye_bye
|
Tycker allvarligt talat att det är dags för dig att hyra något eget att bo i, det är ju så mysigt. Ang_elxDet har hänt en hel del i vår lägenhet sedan vi träffades där, jag lovar! För att inte tala om trädgården! Du måste komma och inspektera igen!
|
Citat:
// Malin |
Citat:
|
18 augusti åker vi, sen står det skrivet i stjärnorna när vi åker till Sverige igen men om allt går som jag tänkt mig så åker vi tidigast hem med sista Norwegianplanet till Arlanda för säsongen. _B-ananaklapp_klap_B-anana
|
Citat:
Kanske dags att flytta ner istället? Skulle vara gott att slippa skotta snö och skrapa rutor... klapp_klap |
Citat:
|
Grattis till bonusresan, vad bokade du för säte? ;)
|
Det kallas ju ferieledighet när man är lärare och den är väl drygt 7 veckor i år:-) jag åker ner med ving från malmö och hem med fritidsresor till göteborg. 1100 t o r .. Billligt :-)
|
Citat:
|
Trevlig resa och välkommen, Malin!
Citat:
|
Det är bara att gratulera!
Ha det underbart! // KR |
Trevlig resa! bye_bye
|
Citat:
Ha det gött! Lissi - som hoppas på att en en plats i flygplanet ingår i det pris jag betalt;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:52. |