Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-03, 10:52
Mamsens avatar
Mamsen Mamsen är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006
Standard Sv: Apollos one way!

Den 24 november förra året så bokade jag one-way till Kreta för mina söner för 149:- styck med avresa den 12 augusti.EJ på Apollo Young!!!Tidigare på morgonen så fanns det biljetter för 99:- styck. Var på språng ut så jag hann ej boka då.

När jag pratade med killen på Apollo så hade han haft en kvinna en vecka tidigare som hade bokat för 49:- Han höll på att trilla av stolen när han pratade med den kvinnan! Till mej själv så bokade jag för 198:- fast då bokade jag i slutet av juli i år.
Den ena sonen var tvungen att åka hem innan skolan började så hans hemresa gick på 1.349:- med Ving.

Jag och den andra sonen betalade 698:- styck för hemresan med Ving.Dom biljetterna bokade jag nerifrån Kreta.Då bokar jag en tur och retur från Stockholm men nyttjar endast hemresan. Men då MÅSTE man ringa till Ving och tala om det för då tar dom kontakt med flygbolaget och talar om det för dom.

Det är endast hos Ving (vad jag vet) som man kan göra så här. Jag har ringt dom andra resebyråerna och där går det inte.
Enligt Ving så har man rätt att göra så här sen den nya charterlagen kom men det har aldrig dom andra resebyråerna hört.

Förr om åren så har jag och den yngsta sonen alltid varit på Kreta i fyra veckor och då har vi betalat ca 7.000 för resa och boende.

Jag hoppas att jag har tur i år igen med biljetter!

Senast redigerad av Mamsen den 2006-11-03 klockan 11:01.
Svara med citat