Citat:
Ursprungligen postat av Charleston
Fast tyvärr är det nog inte så enkelt. AI-hotellen slår ut de lokala (både hotell och restauranger) när de senare får färre gäster. Jag är av den uppfattningen att AI bara är till skada för Grekland. Men jag tänker stanna kvar i forumet ändå (trist att ni lämnar, Admirala och Thira, jag kommer att sakna era inlägg). Jag tycker ju även att det t.ex. är skit att flyga med Ryan och att resa till Thailand (båda av flera skäl), och skulle aldrig göra det själv, men jag slutar inte att umgås med mina vänner och bekanta som gör det för det.
|
För en gång skull är vi tämligen överens om annat än fotboll Charleston

.
Du nämner flyg med Ryan som exempel. Ja, att inte flyga med just dem, det är ju ett "moraliskt" val man kan göra. Ett annat är att inte flyga alls av miljöhänsyn. Eller att inte dricka "lyxdrycken" kaffe, vars plantager exploaterar arbetskraft hänsynslöst, etc, etc.
Med andra ord; var och en väljer sin egen moraliska svansföring och ingen av oss gör rätt i allt.
Att då, som två nyss avgångna medlemmar, skriva andra på näsan och sätta den egna moralen på hög pedistal tyder på dåligt omdöme.
Men jag instämmer, det är tråkigt att ni lämnar Thira och Admirala. Kanhända kommer ni på bättre tankar när ni sovit en natt på saken.