Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-17, 23:08
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Syriza - vill gräva gropen djupare

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Tyvärr inte, och det har ingen annan heller. Är så trött på alla spekulationer. Det som sker det sker, och vi vet vad som sker först när det har skett. Har börjat få mejl från läsare som hört att det inte finns pengar i bankomaterna i Grekland. Precis som när Forex ljög för hela svenska folket.
Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Jag misstänker att "bara de statliga institutionerna" är ganska mycket och viktiga funktioner. Och svajar det så kan man ju befara att det inte precis gynnar turismen som är ett av Greklands viktigaste kassainflöde.

Masse
När man de senaste femton åren har valt att förlägga sina semesterresor till Grekland så tycker jag att det känns naturligt att man reflekterar lite över vad som kan tänkas hända framöver. Inte minst om man har inbokade resor till Grekland och några av världens mest ansedda kreditvärderingsinstitut börjar att darra på rösten för den närmaste månaden.

Men no worries för min del. Om planet går från Köpenhamn och det finns folk som kan plocka ner det i hyfsad ordning i Grekland så kommer jag att vara med ombord. Resten är precis som Janne skriver, det får vi ta vartefter det kommer. Det mesta brukar lösa sig.

Citat:
Ursprungligen postat av xenos Visa inlägg
Det är klart att DN bl.a, påstår det. Jag kommer att tänka på desinformation.
Finns det någon som orkar bemöta sånt här längre???? Inte jag i alla fall!!!!

Masse