Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-08, 21:48
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
..och om Du bemödat Dig om att läsa mitt inlägg ordentligt när Du ändå citerar det så står det att det inte borde vara något problem OM MAN KONFERERAR MED DEN BAKOMVARANDE!!! Vilket betyder att om jag frågar och personen säger att det är helt ok, (och kanske även själv fällt sitt), varför skulle jag låta bli då?? För att Du har långa ben???
Jag har aldrig fällt en stol utan att fråga , men tydligen har andra råkat ut för sådana och DET ska inte jag ha skit för!

Läs ordentligt innan Du svarar tack! Huruvida jag sen är ödmjuk eller inte mot personer med långa ben vet Du inget om!

Lissi - som FORTFARANDE aldrig fäller utan att ha frågat innan!!
Jag tycker vi borde utöka de 7 dödssynderna till 8 dödssynder för att fälla sätet verkar vara en sådan
Och väldigt lätt att döma människor efter om de fäller säten eller inte... Jag fattar fortfarande inte... Hur farligt kan det vara...jag har flugit med personer som är längre än er...och jag har haft en person bakom mig en gång som var över 2 meter och då gav det ju sig själv...han hade nämligen inbyggda "kneedefenders" eftersom han satt med knäna uppe vid hakan och låst fast stolen Den gången när jag vände på mig och frågade om det gick bra om jag fällde sätet såg han förlägen ut, pekade på sina ben och bad om ursäkt att jag inte kunde göra det... Det känns inte som någon i den här tråden ser det från den sidan som den här trevliga mannen gjorde...
Svara med citat