![]() |
Hotel i Athen for en jente som reiser alene?
Er det noen som har et hotell å anbefale for en jente som reiser alene til Athen?
Jeg skal være der 1 natt i august og 1 natt i september. Trygt område, nært til transport til flyplassen, gjerne med Wi Fi. Pris max 100 Euro. Katrine |
Sv: Hotel i Athen for en jente som reiser alene?
Hotel Adonis i Plaka.
Läs mer här på Kalimera. |
Kan også anbefale Hotel Byron like ved metrostasjonen Akropolis. Da kommer du deg enkelt til flyplassen, (p.t. via metro og buss), og det ligger i et fint og trygt strøk like ved Plaka. Et vennepar bodde der nylig, de fikk et digert rom med balkong og utsikt til Akropolis for 100 E, altså rimeligere enn prisene de har liggende på nettet. Rom uten denne utsikten koster mindre. Hotellet har bl.a. WiFi, og søker du med "hotel byron" athens på Google finner du enkelt hjemmesiden til hotellet.
|
Vi bodde på Byron för ett par dagar sedan. Vi bodde två nätter. Läget är perfekt om man vill vara i Plaka samt närheten till Akropolis och det nya museet. Men det är lyhört samt att det luktar tobaksrök då eftermiddagspersonal samt nattpersonal röker i foajen och den lukten sugs in i rummet när AC sätts på. Vi bodde högst upp i nr 43 i ett litet rum. Våra vänner bodde på andra våningen mot gatan med balkong. Bättre rum.
Citat:
|
Takk for gode tips. Begge hotellen ser bra ut. Skal sende de mail å høre hva de skal ha for en natt, så bestemmer jeg meg ut fra prisen :o)
|
Citat:
Hej! Rekommenderar Peris hotel. Ligger precis i närheten av flygplatsen. Fin standard. Frukost och fri transfer till o från flygplatsen. Det är långt in till stan men är ett perfekt boende om man kommer på kvällen och bara skall stanna över natten för att sedan åka vidare nästa dag. Pris för enkelrum vet jag ej. Vi bodde fyra i ett familjerum för 110E. Hälsningar! Tomasbye_bye |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:24. |