![]() |
Sv: Resor 2026
Tack för tips om Karpatos, jag kollade båttider till och från Santorini och det var mycket begränsat så det passar nog inte i år men Karpatos har vi tittat på tidigare då det gått direktflyg dit även sent på säsongen så Karpatos ligger på önskelistan
|
Tack för tips om Karpatos, jag kollade båttider till och från Santorini och det var mycket begränsat så det passar nog inte i år men Karpatos har vi tittat på tidigare då det gått direktflyg dit även sent på säsongen så Karpatos ligger på önskelistan
|
Tack Kajja! Har bott både i Platanias och i Agia Marina. Blandar tyvärr ihop byarna. På hotell Atrion har jag bott några gånger och tyckt det varit bra. Funderar på i vilken av byarna det ligger i …Ska kika på hotellen: Apladas, Apelia, Minos village och Isida village.
Köra barnvagn är inte längre aktuellt, :D ) inte heller rollator - än så länge.:rolleyes: Lovar höra av mig även om det dröjer. Om allt går som jag tänkt, så blir resan i slutet av augusti. |
Atrion ligger i Agia Marina. Även de andra hotellen jag nämnde.
Platania är ju väldigt dunka-dunka och livligt men man kan ju välja att bo vid stranden. Lycka till! / Kajja bye_bye |
Citat:
Karin som räknar ner och håller tummarna för att Hormuzsundet ska öppnas ... |
Det talas en del om bränslebrist pga kriget och både Ryan, Lufthansa och KLM har aviserat om inställda flyg. Vi åker i närtid och vi har inte hört ngt. Inte heller om extra bränsletillägg.
Men, de lär ju inte trycka plattan i botten, utan de kommer nog spara bränsle, så räkna med försenade flyg. Både avgång och ankomst. /Netwolf |
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:51. |